|
8/9/2004 23:07
|
בירה
|
מאת:
|
|
ובאותו עניין - מה המלצותיכן מיטה נפתחת או שלא חייבים עדיין
|
כותרת:
|
יש לי ויכוח עם הבנ"ז שלי (בן זוג כמובן ולא משהו אחר שמתאים לראשי התיבות האלה...) הוא טוען שלא צריך מיטה נפתחת ואני טוענת שכדאי כי המיטה תשמש לכמה וכמה שנים - חברים בני דודים מחלות לא עלינו וכו' מה דעתכן?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|