פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 23:07 בירה מאת:
ובאותו עניין - מה המלצותיכן מיטה נפתחת או שלא חייבים עדיין כותרת:
יש לי ויכוח עם הבנ"ז שלי (בן זוג כמובן ולא משהו אחר שמתאים לראשי התיבות האלה...) הוא טוען שלא צריך מיטה נפתחת ואני טוענת שכדאי כי המיטה תשמש לכמה וכמה שנים - חברים בני דודים מחלות לא עלינו וכו' מה דעתכן?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/9/2004  18:27 אנחנו עשינו סיבוב מאוד מלמד בדן דיזיין סנטר - ורד
8/9/2004  18:43 איזה מיטה בחרתם ובאיזה מחיר? (ל"ת) - לורד
8/9/2004  18:44 גם אנחנו רכשנו מיטות נוער בדן דיזיין מול קניון ר"ג - ענבל
8/9/2004  19:04 אל תבקשי ממני לזכור דגמים - ורד
8/9/2004  19:12 אפשר למצוא גם ב 2500 - ענבל
8/9/2004  20:35 אני ראיתי היום מיטה ב- 2400 ש"ח - אמא של עידן
8/9/2004  21:34 למה לא איקיאה? אני קניתי לקטנה במאתים וחמישים שקל לפני שלוש שנים - טלי תקומי
8/9/2004  21:37 נשמעות לי נורא יקרות, ההצעות שלכן... - סיס
8/9/2004  21:43 אני עם סיס (ל"ת) - טלי תקומי
8/9/2004  21:51 מה עם עמינח יש להם משהו? (ל"ת) - שרונה
8/9/2004  23:28 בירה, קנחנו קנינו מיטה לפני כשלוש שנים, ועכשיו אני מצטערת שלא חשבתי על נפתחת - הוטיקה
9/9/2004  00:08 עוד מיטה במחיר טוב - חיה של שירי
9/9/2004  00:10 לא חייבים להחליט עכשיו, אם להוסיף נפתחת - ריש
9/9/2004  07:58 שווה לבדוק בעצמלה - יש להם דברים יפים ואיכותיים בטווח רחב של מחירים (קישור בפנים) - נורית של ניצן
9/9/2004  13:12 אנחנו קנינו את המתארכת של איקיאה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש