פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 00:10 ריש מאת:
לא חייבים להחליט עכשיו, אם להוסיף נפתחת כותרת:
גם אני קניתי ב'ברזילי', אחד היתרונות הגדולים שלהם (וגם של רהיטי הילדים של ק. גבעת ברנר ובטח של עוד כמה) שניתן לארגן את המיטה באופן מודולרי ע"פ הצרכים המשתנים שלכם.
למשל להוסיף ארגז מצעים מאוחר יותר (אנחנו למשל ויתרנו בגלל האסטמה שבינתיים נגוזה לשמחתינו) או מיטה נפתחת או הוספת קומה ב' בגיל מאוחר יותר.
עוד משהו שכדאי לבדוק - נושא האחריות לטיב הרהיט. בברזילי זה ל5 שנים מיום ההספקה (בק. גבעת ברנר אם אינני טועה זה לכל החיים שירות חינם עד למקום אליו נשלחה המיטה חינם). בגדול המיטות מאוד דומות כיום. חברה קנתה איפשהו בין בני ברק לצומת גהה על ציר ז'בוטינסקי מיטת עץ אורן להרכבה עצמית עם מגן נפילות ומיטה נפתחת ארגז מצעים בצבע טבעי בכ- 1600 ש"ח.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/9/2004  18:27 אנחנו עשינו סיבוב מאוד מלמד בדן דיזיין סנטר - ורד
8/9/2004  18:43 איזה מיטה בחרתם ובאיזה מחיר? (ל"ת) - לורד
8/9/2004  18:44 גם אנחנו רכשנו מיטות נוער בדן דיזיין מול קניון ר"ג - ענבל
8/9/2004  19:04 אל תבקשי ממני לזכור דגמים - ורד
8/9/2004  19:12 אפשר למצוא גם ב 2500 - ענבל
8/9/2004  20:35 אני ראיתי היום מיטה ב- 2400 ש"ח - אמא של עידן
8/9/2004  21:34 למה לא איקיאה? אני קניתי לקטנה במאתים וחמישים שקל לפני שלוש שנים - טלי תקומי
8/9/2004  21:37 נשמעות לי נורא יקרות, ההצעות שלכן... - סיס
8/9/2004  21:43 אני עם סיס (ל"ת) - טלי תקומי
8/9/2004  21:51 מה עם עמינח יש להם משהו? (ל"ת) - שרונה
8/9/2004  23:07 ובאותו עניין - מה המלצותיכן מיטה נפתחת או שלא חייבים עדיין - בירה
8/9/2004  23:28 בירה, קנחנו קנינו מיטה לפני כשלוש שנים, ועכשיו אני מצטערת שלא חשבתי על נפתחת - הוטיקה
9/9/2004  00:08 עוד מיטה במחיר טוב - חיה של שירי
9/9/2004  07:58 שווה לבדוק בעצמלה - יש להם דברים יפים ואיכותיים בטווח רחב של מחירים (קישור בפנים) - נורית של ניצן
9/9/2004  13:12 אנחנו קנינו את המתארכת של איקיאה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש