פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 08:04 הומאופטיה מאת:
נכון שזה לא מה שאת שואלת כותרת:
אבל קשה לי לא לנסות ולספר לך שמאות ילדים בארץ "מסומנים" כחולי ברונכיט או אסטמה, ורובם הגדול יכלו (מדגישה שבזמן עבר)להמנע מטיפול של אינהלציות ובדר"כ זה עובר לבד או בטיפול הומאופטי. אני אישית מכירה חמישה ילדים שאותרו כחולי: ברונכיט, אסטמה, צפצופים בריאות וכו'. חלקם עברו טיפול הומאופטי וחלקם לא עשו כלום וזה עבר בלי לחזור.
לפי ההומאופטיה אסור "לדחוק" את המחלה חזרה לגוף ובטח שלא באמצעים כימיים. הוא רק בן שנה, תשקלי לתת צ'אנס לריפוי אמיתי ולא רק "לפלסטר" שלא מרפא מהשורש אלא רק את הסימפטום ובדרך זו לא תצטרכי להתעסק עם אינהלציות ומכשירים שונים.
אם תרצי המלצה על הומאופט תגידי באיזה איזור את. מקווה שאת לא כועסת על התערבותי ובריאות שלמה
תמי



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  08:19 אני עם תמי מניסיון... - מופ
9/9/2004  08:59 לקורי - על משאפים ורפואה אלטרנטיבית - מירי2
9/9/2004  09:29 לתמי - אשמח להמלצה להומיאופט קלאסי ברחובות לאותו עניין (אך ילד גדול יותר) (ל"ת) - איימי
9/9/2004  09:46 להומאופטיה - אשמח לקבל המלצה למטפל באזור הרצליה (ל"ת) - אמא ל-3
9/9/2004  11:04 לגבי אבחון יתר! - לצערי, מבינה בנושא
9/9/2004  11:26 אנו טובעים בליחה - אמא ל-3
9/9/2004  13:15 אמא ל- 3 - מירי2
9/9/2004  15:16 לצערי מבינה קצת בענין, - ורד ג.
9/9/2004  15:34 איימי, לא הומאופת, אבל נטורופת. - HILLA
9/9/2004  15:45 לכל הבנות מאיזור מרכז אני ממליצה על שני מטפלים - תמי
9/9/2004  23:14 לתמי ושאר המגיבות - קורי
5/1/2005  13:56 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל
5/1/2005  13:59 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש