אבל קשה לי לא לנסות ולספר לך שמאות ילדים בארץ "מסומנים" כחולי ברונכיט או אסטמה, ורובם הגדול יכלו (מדגישה שבזמן עבר)להמנע מטיפול של אינהלציות ובדר"כ זה עובר לבד או בטיפול הומאופטי. אני אישית מכירה חמישה ילדים שאותרו כחולי: ברונכיט, אסטמה, צפצופים בריאות וכו'. חלקם עברו טיפול הומאופטי וחלקם לא עשו כלום וזה עבר בלי לחזור. לפי ההומאופטיה אסור "לדחוק" את המחלה חזרה לגוף ובטח שלא באמצעים כימיים. הוא רק בן שנה, תשקלי לתת צ'אנס לריפוי אמיתי ולא רק "לפלסטר" שלא מרפא מהשורש אלא רק את הסימפטום ובדרך זו לא תצטרכי להתעסק עם אינהלציות ומכשירים שונים. אם תרצי המלצה על הומאופט תגידי באיזה איזור את. מקווה שאת לא כועסת על התערבותי ובריאות שלמה תמי
|
תוכן התגובה:
|