כשבתי היתה בת 9 חודשים בערך היא חלתה בדלקת דרכי הנשימה העליונות... סטרידו -בקיצור, התחלנו משאפים, אנלציות, שלל תרופות וכד' עד שהגענו לרופאה הומופטית בי-ם. (למרות שזה לא באזורנו) קיבלנו תרופות גם למניעה ומאז לא זוכרת מה זה טפו, טפו,טפו... בהצלחה ובריאות.
תמי, איזה הומפאט טוב את ממליצה באזור אשקלון, שדרות הכי רחוק אשדוד? תודה ושנה טובה.
|
תוכן התגובה:
|