פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 08:19 מופ מאת:
אני עם תמי מניסיון... כותרת:
כשבתי היתה בת 9 חודשים בערך היא חלתה בדלקת דרכי הנשימה העליונות... סטרידו -בקיצור, התחלנו משאפים, אנלציות, שלל תרופות וכד' עד שהגענו לרופאה הומופטית בי-ם. (למרות שזה לא באזורנו) קיבלנו תרופות גם למניעה ומאז לא זוכרת מה זה טפו, טפו,טפו... בהצלחה ובריאות.

תמי, איזה הומפאט טוב את ממליצה באזור אשקלון, שדרות הכי רחוק אשדוד?
תודה ושנה טובה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  08:04 נכון שזה לא מה שאת שואלת - הומאופטיה
9/9/2004  08:59 לקורי - על משאפים ורפואה אלטרנטיבית - מירי2
9/9/2004  09:29 לתמי - אשמח להמלצה להומיאופט קלאסי ברחובות לאותו עניין (אך ילד גדול יותר) (ל"ת) - איימי
9/9/2004  09:46 להומאופטיה - אשמח לקבל המלצה למטפל באזור הרצליה (ל"ת) - אמא ל-3
9/9/2004  11:04 לגבי אבחון יתר! - לצערי, מבינה בנושא
9/9/2004  11:26 אנו טובעים בליחה - אמא ל-3
9/9/2004  13:15 אמא ל- 3 - מירי2
9/9/2004  15:16 לצערי מבינה קצת בענין, - ורד ג.
9/9/2004  15:34 איימי, לא הומאופת, אבל נטורופת. - HILLA
9/9/2004  15:45 לכל הבנות מאיזור מרכז אני ממליצה על שני מטפלים - תמי
9/9/2004  23:14 לתמי ושאר המגיבות - קורי
5/1/2005  13:56 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל
5/1/2005  13:59 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש