גם לאיתי יש לעיתים ברונכיט, כך שאני בעלת נסיון בתחום.
לגבי אינהלציה או נבוצ'יימבר - אנחנו משתמשים בנבוצ'יימבר, זה 30 שניות (ולא 10), ושם חייבים להצמיד לגמרי את המסיכה לפנים ככה שלא יכול לברוח חומר. בפעמים הראשונות שהשתמשנו בזה הוא התנגד, אבל בגלל שזה זמן מאוד קצר אין בעיה להחזיק אותו, ואחרי מס' שימושים הוא הפסיק להתנגד, ואין בעיה. ממה שאני שמעתי יש לאינהלציה 2 חסרונות - קודם כל משתמשים בהרבה יותר חומר פעיל, ודבר שני זה לא כ"כ טוב שקצת מזה נכנס לעיניים.
אנחנו במקביל מטפלים בדיקור סיני, מה שהביא להפחתה משמעותית בכמות ההתקפים (ניסינו גם הומאופטיה, וספציפית איתנו לא הצליח, אבל שמעתי על הרבה ילדים שהומאופטיה עזרה להם מאוד). במקום שאני מטופלת, במדיטף, יש שני מטפלים שהם גם רופאים, והתייעצתי גם עם אחד מהם.
אני מסכימה עם מה שתמי אמרה, שצריך להזהר מאוד מהתווית של "אסתמה", כי יש בתחום הזה המון אבחון יתר. מצד שני, מכיוון שאיתי בגיל 9 חודשים היה מאושפז עם דלקת ריאות, אני זהירה בנושאים האלה.
|
תוכן התגובה:
|