פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 08:59 מירי2 מאת:
לקורי - על משאפים ורפואה אלטרנטיבית כותרת:
גם לאיתי יש לעיתים ברונכיט, כך שאני בעלת נסיון בתחום.

לגבי אינהלציה או נבוצ'יימבר - אנחנו משתמשים בנבוצ'יימבר, זה 30 שניות (ולא 10), ושם חייבים להצמיד לגמרי את המסיכה לפנים ככה שלא יכול לברוח חומר. בפעמים הראשונות שהשתמשנו בזה הוא התנגד, אבל בגלל שזה זמן מאוד קצר אין בעיה להחזיק אותו, ואחרי מס' שימושים הוא הפסיק להתנגד, ואין בעיה. ממה שאני שמעתי יש לאינהלציה 2 חסרונות - קודם כל משתמשים בהרבה יותר חומר פעיל, ודבר שני זה לא כ"כ טוב שקצת מזה נכנס לעיניים.

אנחנו במקביל מטפלים בדיקור סיני, מה שהביא להפחתה משמעותית בכמות ההתקפים (ניסינו גם הומאופטיה, וספציפית איתנו לא הצליח, אבל שמעתי על הרבה ילדים שהומאופטיה עזרה להם מאוד). במקום שאני מטופלת, במדיטף, יש שני מטפלים שהם גם רופאים, והתייעצתי גם עם אחד מהם.

אני מסכימה עם מה שתמי אמרה, שצריך להזהר מאוד מהתווית של "אסתמה", כי יש בתחום הזה המון אבחון יתר. מצד שני, מכיוון שאיתי בגיל 9 חודשים היה מאושפז עם דלקת ריאות, אני זהירה בנושאים האלה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  08:04 נכון שזה לא מה שאת שואלת - הומאופטיה
9/9/2004  08:19 אני עם תמי מניסיון... - מופ
9/9/2004  09:29 לתמי - אשמח להמלצה להומיאופט קלאסי ברחובות לאותו עניין (אך ילד גדול יותר) (ל"ת) - איימי
9/9/2004  09:46 להומאופטיה - אשמח לקבל המלצה למטפל באזור הרצליה (ל"ת) - אמא ל-3
9/9/2004  11:04 לגבי אבחון יתר! - לצערי, מבינה בנושא
9/9/2004  11:26 אנו טובעים בליחה - אמא ל-3
9/9/2004  13:15 אמא ל- 3 - מירי2
9/9/2004  15:16 לצערי מבינה קצת בענין, - ורד ג.
9/9/2004  15:34 איימי, לא הומאופת, אבל נטורופת. - HILLA
9/9/2004  15:45 לכל הבנות מאיזור מרכז אני ממליצה על שני מטפלים - תמי
9/9/2004  23:14 לתמי ושאר המגיבות - קורי
5/1/2005  13:56 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל
5/1/2005  13:59 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש