פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
5/1/2005 13:56
רחל
מאת:
שאלה - אסטמה לתינוקות
כותרת:
אני רוצה המלצה להומאופט טוב מאזור המרכז לטיפול בבני בן השנה אשר חולה לעיתים קרובות באסטמה (אינהלציות, סטואידים וכד'). וכן האם כדאי הומאופט קלאסי או מודרני.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/9/2004 08:04
נכון שזה לא מה שאת שואלת
-
הומאופטיה
9/9/2004 08:19
אני עם תמי מניסיון...
-
מופ
9/9/2004 08:59
לקורי - על משאפים ורפואה אלטרנטיבית
-
מירי2
9/9/2004 09:29
לתמי - אשמח להמלצה להומיאופט קלאסי ברחובות לאותו עניין (אך ילד גדול יותר) (ל"ת)
-
איימי
9/9/2004 09:46
להומאופטיה - אשמח לקבל המלצה למטפל באזור הרצליה (ל"ת)
-
אמא ל-3
9/9/2004 11:04
לגבי אבחון יתר!
-
לצערי, מבינה בנושא
9/9/2004 11:26
אנו טובעים בליחה
-
אמא ל-3
9/9/2004 13:15
אמא ל- 3
-
מירי2
9/9/2004 15:16
לצערי מבינה קצת בענין,
-
ורד ג.
9/9/2004 15:34
איימי, לא הומאופת, אבל נטורופת.
-
HILLA
9/9/2004 15:45
לכל הבנות מאיזור מרכז אני ממליצה על שני מטפלים
-
תמי
9/9/2004 23:14
לתמי ושאר המגיבות
-
קורי
5/1/2005 13:59
שאלה - אסטמה לתינוקות
-
רחל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש