פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/1/2005 13:56 רחל מאת:
שאלה - אסטמה לתינוקות כותרת:
אני רוצה המלצה להומאופט טוב מאזור המרכז לטיפול בבני בן השנה אשר חולה לעיתים קרובות באסטמה (אינהלציות, סטואידים וכד'). וכן האם כדאי הומאופט קלאסי או מודרני.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  08:04 נכון שזה לא מה שאת שואלת - הומאופטיה
9/9/2004  08:19 אני עם תמי מניסיון... - מופ
9/9/2004  08:59 לקורי - על משאפים ורפואה אלטרנטיבית - מירי2
9/9/2004  09:29 לתמי - אשמח להמלצה להומיאופט קלאסי ברחובות לאותו עניין (אך ילד גדול יותר) (ל"ת) - איימי
9/9/2004  09:46 להומאופטיה - אשמח לקבל המלצה למטפל באזור הרצליה (ל"ת) - אמא ל-3
9/9/2004  11:04 לגבי אבחון יתר! - לצערי, מבינה בנושא
9/9/2004  11:26 אנו טובעים בליחה - אמא ל-3
9/9/2004  13:15 אמא ל- 3 - מירי2
9/9/2004  15:16 לצערי מבינה קצת בענין, - ורד ג.
9/9/2004  15:34 איימי, לא הומאופת, אבל נטורופת. - HILLA
9/9/2004  15:45 לכל הבנות מאיזור מרכז אני ממליצה על שני מטפלים - תמי
9/9/2004  23:14 לתמי ושאר המגיבות - קורי
5/1/2005  13:59 שאלה - אסטמה לתינוקות - רחל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש