חשבתי לאחרונה היכן את והאם את מצפה, זכרתי שרצית... נו, ואת חושבת שלפי התיאור הזה לא מובן למה את מצפה? (: יישר כוחך על סיום התואר. אנסה לפקוח את עיניי, אני גרה בירושלים ועובדת בקמפוס גבעת רם. הלוואי. נראה לי שבשבוע זה אי-אפשר להסתיר דבר, והמראיין או הבוס יזהה את המצב לאלתר. חוץ מזה כבר יש לך שני ילדים קטנים, לפיכך נראה בעיניים מנוסות שאת יודעת לקראת מה את הולכת, ומצד אחר ששעות ערב ושאר מבצעים של לחץ ממילא לא בדיוק בשבילך. בהצלחה! הדובה
|
תוכן התגובה:
|