אני האדם האחרון שימליץ על ישיבה בבית וויתור על הקריירה. יש העושות את זה בלב שלם, בחורות מיוחדות במינן... אני דווקא מבינה מאוד את אלה שרוצות לתמרן - ולגוון - בין הבית לעשייה מעניינת מחוצה לו, וכמובן רצוי גם שכר בצדה. אצלנו באקדמיה ללשון עובדת מתכנתת חרדית, צעירה ממני, אימא לשלושה, במשרה מלאה, והחידושים המקצועיים שהיא הכניסה למערכת הלא פשוטה שלנו מבריקים ומועילים ביותר. בעלה אברך והיא מפרנסת את המשפחה. אני בשבוע 17 בערך. ילדתי בהדסה עין כרם וארשם לשם שום. אינני יודעת למה אנחנו ה"דוסיות" תמיד בוחרות בשערי צדק... לא ששערי צדק לא בסדר - בדרך כלל כן - אבל למה לא הדסה זאת או אחרת? רק בגלל הביקוש וה"סכנה" לבלות כמה שעות עד שחרור ה"נגלה" הקודמת בפרוזדור? הפרוזדור איננו מפחיד כל כך, ממילא תשושים ונרדמים לכמה שעות, עד כמה שהתינוק מאפשר. מה דעתך?
|
תוכן התגובה:
|