פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 21:03 דובת גריזלי מאת:
אלישבע, בהצלחה! כותרת:
אני האדם האחרון שימליץ על ישיבה בבית וויתור על הקריירה. יש העושות את זה בלב שלם, בחורות מיוחדות במינן... אני דווקא מבינה מאוד את אלה שרוצות לתמרן - ולגוון - בין הבית לעשייה מעניינת מחוצה לו, וכמובן רצוי גם שכר בצדה.
אצלנו באקדמיה ללשון עובדת מתכנתת חרדית, צעירה ממני, אימא לשלושה, במשרה מלאה, והחידושים המקצועיים שהיא הכניסה למערכת הלא פשוטה שלנו מבריקים ומועילים ביותר. בעלה אברך והיא מפרנסת את המשפחה.
אני בשבוע 17 בערך. ילדתי בהדסה עין כרם וארשם לשם שום. אינני יודעת למה אנחנו ה"דוסיות" תמיד בוחרות בשערי צדק... לא ששערי צדק לא בסדר - בדרך כלל כן - אבל למה לא הדסה זאת או אחרת? רק בגלל הביקוש וה"סכנה" לבלות כמה שעות עד שחרור ה"נגלה" הקודמת בפרוזדור? הפרוזדור איננו מפחיד כל כך, ממילא תשושים ונרדמים לכמה שעות, עד כמה שהתינוק מאפשר. מה דעתך?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  13:25 לא זוכרת בשבועות אבל מחודש חמישי את חייבת לספר. (ל"ת) - רונה
9/9/2004  13:33 עדיף לספר ולמנוע לעצמך עוגמת נפש - עדי ד
9/9/2004  13:55 אלישבע, ברוכה השבה - דובת גריזלי
9/9/2004  19:33 תודה בנות! תודה לך דובה על ההתעניינות ועל המוכנות לעזור. - אלישבע
9/9/2004  20:03 חוץ מהנושא (ל"ת) - אלישבע
9/9/2004  20:03 חוץ מהנושא (ל"ת) - אלישבע
9/9/2004  20:05 חוץ מהנושא-הוספתי תמונות לאלבום - אלישבע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש