פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 16:15 ג מאת:
OT חייבת לשתף ולבקש אנרגיות חיוביות (ענייני עבודה) כותרת:
מאז שהנסיכה שלי נולדה אני ממש שבוזה מהשעות הארוכות לעייפה של ההיי טק. לכן החלטתי לחפש עבודה שפויה יותר.
כל מי שהיתה במקום הזה יודעת עד כמה זה לא קל לאמא צעירה למצוא עבודה.

בכל אופן מצאתי את המקום האידיאלי עבורי והייתי שם כבר בשני רעיונות ואני צריכה לקבל תשובה בימים אלו.
אני כל כך מתרגשת שאני לא מצליחה להתרכז בשום דבר אחר.
זה גם תפקיד מעניין גם שעות ממש סבירות וגם סביבת עבודה נעימה.
בקיצא אני ח-י-ב-ת לקבל את התפקיד הזה.
תחזיקו לי אצבעות.

אלמונית לעת עתה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  15:28 מעוניינת. יש יומן הריון - אמא צעירה
9/9/2004  15:43 OT - לזהר - רגינה
9/9/2004  17:43 ליאת,אנא צרי עימי קשר בקשר לרעיון שלךהאי מייל מצורף (ל"ת) - טלמ
9/9/2004  18:58 אלמונית - בהצלחה!!! (ל"ת) - אריאלה
9/9/2004  18:59 התכוונתי לג' (ל"ת) - אריאלה
9/9/2004  19:39 OT - - מיומנו של "הכל יכול" - שירין
9/9/2004  21:41 יש כזה יומן - iriti
9/9/2004  22:01 וגם - צריכה המלצה לסרט הכי טוב שראיתן לאחרונה - שירין
9/9/2004  23:30 שירין - המהפך של הלן - מרינה (אמא של אדם)
10/9/2004  13:56 מרינה - תודה, אבל לא מצליחה למצוא את הסרט במדריך. (ל"ת) - שירין
11/9/2004  09:00 לרגינה לגבי סכרת הריונית - זהר
11/9/2004  12:00 שוב התקשרו אלי ביום שישי מהעבודה והייתי צריכה לעבוד במקום לבלות עם משפחתי. אני פשוט חייבת למצוא עבודה חדשה. (ל"ת) - ג


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש