מאז שהנסיכה שלי נולדה אני ממש שבוזה מהשעות הארוכות לעייפה של ההיי טק. לכן החלטתי לחפש עבודה שפויה יותר. כל מי שהיתה במקום הזה יודעת עד כמה זה לא קל לאמא צעירה למצוא עבודה.
בכל אופן מצאתי את המקום האידיאלי עבורי והייתי שם כבר בשני רעיונות ואני צריכה לקבל תשובה בימים אלו. אני כל כך מתרגשת שאני לא מצליחה להתרכז בשום דבר אחר. זה גם תפקיד מעניין גם שעות ממש סבירות וגם סביבת עבודה נעימה. בקיצא אני ח-י-ב-ת לקבל את התפקיד הזה. תחזיקו לי אצבעות.
אלמונית לעת עתה
|
תוכן התגובה:
|