ענבל הי, בתי בת כמעט חמישה חודשים וגם אני כשהייתי נותנת לה את הטיפות של ד"ר פישר הייתי שואלת מי המציא את הקללה הזאת והאם אין לו ילדים על מנת שיבין כי לתת שתי טיפות זה משימה בלתי אפשרית. אז בהתחלה הורדתי את הראש של הבקבוק השמתי במקום טפטפת רגילה ואז קראתי את הלינק הבא עם תשובה של ד"ר לייבוביץ' והפסקתי לתת בכלל הנה הלינק: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=110603 הלינק הוא על ויטמין D אך בהמשך הדיון יש גם לגבי ויטמין A סטלה
|
תוכן התגובה:
|