פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 18:13 סטלה מאת:
לגבי הויטמינים כותרת:
ענבל הי,
בתי בת כמעט חמישה חודשים וגם אני כשהייתי נותנת לה את הטיפות של ד"ר פישר הייתי שואלת מי המציא את הקללה הזאת והאם אין לו ילדים על מנת שיבין כי לתת שתי טיפות זה משימה בלתי אפשרית. אז בהתחלה הורדתי את הראש של הבקבוק השמתי במקום טפטפת רגילה ואז קראתי את הלינק הבא עם תשובה של ד"ר לייבוביץ' והפסקתי לתת בכלל
הנה הלינק: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=110603
הלינק הוא על ויטמין D אך בהמשך הדיון יש גם לגבי ויטמין A
סטלה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  17:58 ענבל - א
9/9/2004  18:06 About the vitamins - manty
9/9/2004  20:34 הפתרון שלי הוא לטפטף 2 טיפות בדיוק על האצבע שלי ולתת לפיצפוני למצוץ - יש לי, יש לי
9/9/2004  23:23 בנות, תודה ענקית!! מאוד עזרתן לי. שנה טובה. (ל"ת) - ענבל
9/9/2004  23:26 אהה.. שכחתי להוסיף שאני אינני מניקה. מקווה שמה שכתבתן חל גם עלי. שוב תודה. (ל"ת) - ענבל
10/9/2004  09:15 זה לא משנה אם את לא מניקה. להיפך אפילו - בפורמולות - בילי
11/9/2004  13:26 אבל אני חושבת שזה מעליב שאומרים ליד שנושך - דסי אשר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש