פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 23:23 ענבל מאת:
בנות, תודה ענקית!! מאוד עזרתן לי. שנה טובה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  17:58 ענבל - א
9/9/2004  18:06 About the vitamins - manty
9/9/2004  18:13 לגבי הויטמינים - סטלה
9/9/2004  20:34 הפתרון שלי הוא לטפטף 2 טיפות בדיוק על האצבע שלי ולתת לפיצפוני למצוץ - יש לי, יש לי
9/9/2004  23:26 אהה.. שכחתי להוסיף שאני אינני מניקה. מקווה שמה שכתבתן חל גם עלי. שוב תודה. (ל"ת) - ענבל
10/9/2004  09:15 זה לא משנה אם את לא מניקה. להיפך אפילו - בפורמולות - בילי
11/9/2004  13:26 אבל אני חושבת שזה מעליב שאומרים ליד שנושך - דסי אשר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש