פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
9/9/2004 23:23
ענבל
מאת:
בנות, תודה ענקית!! מאוד עזרתן לי. שנה טובה. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/9/2004 17:58
ענבל
-
א
9/9/2004 18:06
About the vitamins
-
manty
9/9/2004 18:13
לגבי הויטמינים
-
סטלה
9/9/2004 20:34
הפתרון שלי הוא לטפטף 2 טיפות בדיוק על האצבע שלי ולתת לפיצפוני למצוץ
-
יש לי, יש לי
9/9/2004 23:26
אהה.. שכחתי להוסיף שאני אינני מניקה. מקווה שמה שכתבתן חל גם עלי. שוב תודה. (ל"ת)
-
ענבל
10/9/2004 09:15
זה לא משנה אם את לא מניקה. להיפך אפילו - בפורמולות
-
בילי
11/9/2004 13:26
אבל אני חושבת שזה מעליב שאומרים ליד שנושך
-
דסי אשר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש