פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 21:50 שרה מאת:
אחרי הלידה הראשונה היה לי דימום ורצו לדחוף לי פיטוצין כותרת:
לא נתתי להם, והכרחתי אותם לתת לי את התינוק להנקה. זה הפסיק את הדימום.
אחרי הלידה השניה התינוקת לא רצתה כמעט לינוק ביומיים הראשונים, אז הילד הגדול עשה את העבודה בשמחה וינק במרץ רב בשלוקים, ואפילו קצת יותר מדי, שביום השני זה גרם לי להתכווצויות כמו ציר ארוך שארך במשך 8 שעות מיוסרות שבהן רעדתי כמו דג שהוציאו מהמים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  21:03 גם לי דחפו את זה שם - תמרה
9/9/2004  21:20 באופן טבעי, הטבע כבר דאג לכך, שההנקה מכווצת את הרחם - אורנה דן
9/9/2004  22:53 בשתי הלידות שלי לא קיבלתי פיטוצין - מאיה מ
9/9/2004  23:06 לטיפול באנמיה ומניעת דימום: - שרה
10/9/2004  10:40 To add to Sara's (excellent) advice - manty
10/9/2004  11:21 בנוסף לכך, קראתי איפושהוא שמתן פיטוצין עלול לפגוע בהנקה - מיכל של איל
10/9/2004  12:02 תודה רבה על העצות! (ל"ת) - מלני
10/9/2004  16:59 שמעתי שמה שזה פוגע - שרה
10/9/2004  22:30 האם זה נורמלי לדעתכן, - נלי
10/9/2004  22:32 שכחתי לציין, - נלי
12/9/2004  08:38 כן. יש לזה קשר. הנקה גורמת לייצור הורמון פיטוצין שגורם לכיווצי רחם (ל"ת) - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש