הלידה הראשונה היתה ב"ליס", וביקשתי מהמיילדת לוותר על פיטוצין. היא בדקה את הרחם, ראתה שהוא מכווץ יפה בזכות ההנקה מיד אחרי הלידה והסכימה לוותר. את שואלת למה לא לתת? השאלה היא למה כן. אם את אנמית, את בוודאי לוקחת תוספת ברזל. אם תדממי ברמה כזו שההנקה לא תכווץ את הרחם, תקבלי פיטוצין. אני מאמינה שלתת כל תרופה שהיא באופן גורף, כדי למנוע מקרה ש... - זה לא נכון. בכל אופן, אני לא חושבת שזה יכול לגרום לך נזק, אבל למה סתם לדחוף לגוף חומר מיותר?
|
תוכן התגובה:
|