פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 22:53 מאיה מ מאת:
בשתי הלידות שלי לא קיבלתי פיטוצין כותרת:
הלידה הראשונה היתה ב"ליס", וביקשתי מהמיילדת לוותר על פיטוצין. היא בדקה את הרחם, ראתה שהוא מכווץ יפה בזכות ההנקה מיד אחרי הלידה והסכימה לוותר.
את שואלת למה לא לתת? השאלה היא למה כן. אם את אנמית, את בוודאי לוקחת תוספת ברזל. אם תדממי ברמה כזו שההנקה לא תכווץ את הרחם, תקבלי פיטוצין. אני מאמינה שלתת כל תרופה שהיא באופן גורף, כדי למנוע מקרה ש... - זה לא נכון.
בכל אופן, אני לא חושבת שזה יכול לגרום לך נזק, אבל למה סתם לדחוף לגוף חומר מיותר?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  21:03 גם לי דחפו את זה שם - תמרה
9/9/2004  21:20 באופן טבעי, הטבע כבר דאג לכך, שההנקה מכווצת את הרחם - אורנה דן
9/9/2004  21:50 אחרי הלידה הראשונה היה לי דימום ורצו לדחוף לי פיטוצין - שרה
9/9/2004  23:06 לטיפול באנמיה ומניעת דימום: - שרה
10/9/2004  10:40 To add to Sara's (excellent) advice - manty
10/9/2004  11:21 בנוסף לכך, קראתי איפושהוא שמתן פיטוצין עלול לפגוע בהנקה - מיכל של איל
10/9/2004  12:02 תודה רבה על העצות! (ל"ת) - מלני
10/9/2004  16:59 שמעתי שמה שזה פוגע - שרה
10/9/2004  22:30 האם זה נורמלי לדעתכן, - נלי
10/9/2004  22:32 שכחתי לציין, - נלי
12/9/2004  08:38 כן. יש לזה קשר. הנקה גורמת לייצור הורמון פיטוצין שגורם לכיווצי רחם (ל"ת) - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש