פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/9/2004 10:40 manty מאת:
To add to Sara's (excellent) advice כותרת:
:-)
I took alfalfa tablets during the last 3 months and drank a LOT of nettle tea (alternated between that and the red rasbery leaf tea) Also follow your bodies clues. If it is telling you to take it easy, don't defy it! Rest and drink. This is not relevent to you since you are going to a hospital, but I had Shepard's purse on hand, just in case I lost too much blood. Have a lovely birth (you're almost there :-) Manty

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  21:03 גם לי דחפו את זה שם - תמרה
9/9/2004  21:20 באופן טבעי, הטבע כבר דאג לכך, שההנקה מכווצת את הרחם - אורנה דן
9/9/2004  21:50 אחרי הלידה הראשונה היה לי דימום ורצו לדחוף לי פיטוצין - שרה
9/9/2004  22:53 בשתי הלידות שלי לא קיבלתי פיטוצין - מאיה מ
9/9/2004  23:06 לטיפול באנמיה ומניעת דימום: - שרה
10/9/2004  11:21 בנוסף לכך, קראתי איפושהוא שמתן פיטוצין עלול לפגוע בהנקה - מיכל של איל
10/9/2004  12:02 תודה רבה על העצות! (ל"ת) - מלני
10/9/2004  16:59 שמעתי שמה שזה פוגע - שרה
10/9/2004  22:30 האם זה נורמלי לדעתכן, - נלי
10/9/2004  22:32 שכחתי לציין, - נלי
12/9/2004  08:38 כן. יש לזה קשר. הנקה גורמת לייצור הורמון פיטוצין שגורם לכיווצי רחם (ל"ת) - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש