|
9/9/2004 21:55
|
רותמית
|
מאת:
|
|
לטעמי ממש אין לך סיבה לדאוג
|
כותרת:
|
הוא קרוב לגבול התחתון (התקין!) של הנורמה. כלומר הוא לחלוטין בנורמה, וזה עוד לפני שהוא אוכל בשר (הרי מתישהו בקרוב הוא יתחיל). גם הרופא שלי לא חשב שיש צורך בברזל, ואפילו לא חושב שיש צורך בבדיקת דם (גם ביתי בת שנה). רק בריאות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|