פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 21:55 רותמית מאת:
לטעמי ממש אין לך סיבה לדאוג כותרת:
הוא קרוב לגבול התחתון (התקין!) של הנורמה. כלומר הוא לחלוטין בנורמה, וזה עוד לפני שהוא אוכל בשר (הרי מתישהו בקרוב הוא יתחיל). גם הרופא שלי לא חשב שיש צורך בברזל, ואפילו לא חושב שיש צורך בבדיקת דם (גם ביתי בת שנה).
רק בריאות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/9/2004  22:51 לרותמית ולכולם - תמרה
9/9/2004  23:03 תמרה, אני לא הייתי דואגת - מאיה מ
10/9/2004  01:37 אסור לתת ברזל שלא לצורך, עודף ברזל גורם נזקים לא פחות חמורים (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
10/9/2004  08:52 לנספח: אפשר לקבל יותר פירוט? האמת שאני תמיד נותת וחוששת , תמיד מתגלים דברים מאוחר יותר, אנא פרטי למה זה עלול לגרום, ואם תינוק בן 10 ח' אוכל מטרנה, בננה ותפוח, קציצת הודו וירקות צריך 6 טיפות ברזל?? תודה. (ל"ת) - מודאגת
10/9/2004  08:59 תמרה - תמר נ.
10/9/2004  10:21 לתמר ולכל היתר וגם למשהיא שהיא פציינטית של גבי שחר - תמרה
10/9/2004  12:05 תמרה - זה היה 10.4 (ל"ת) - תמר נ.
10/9/2004  14:52 תמרה - לגבי ד"ר שחר - Tamara
10/9/2004  22:01 תודה לכולכן וTAMARA ממש תודה לך. אמתין לשמוע מה הרופא הנערץ חושב :) (ל"ת) - תמרה
10/9/2004  23:56 שימי לב ללינק הבא - הגר
11/9/2004  00:49 ברזל - הנספח התרבותי של פולין
11/9/2004  09:41 לנספח או למי שיודעת - שירלי2
11/9/2004  23:57 תודה לכל העונות הנוספות. - תמרה
12/9/2004  00:55 שירלי 2 - אביב
12/9/2004  11:26 הדברים שלי דווקא מדויקים - הנספח התרבותי של פולין
15/9/2004  00:38 תודה לTAMARA לטובת המנוע - תמרה
17/9/2004  23:03 ולמען הדיוק - Tamara
19/9/2004  21:14 ברזל בגיל שנה - פרופ' דולברג,נאונטולוג בכיר ומוהל
19/9/2004  22:01 פרופ' דולברג תודה ו - - תמרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש