|
9/9/2004 22:51
|
תמרה
|
מאת:
|
|
לרותמית ולכולם
|
כותרת:
|
הי רותמית, כן אני זוכרת שילדת ממש בסמוך אלי :) מזל טוב... כמה היה ההמוגלובין של הבת שלך בבדיקה? גם מגרד את התחתית? בשר הוא דוקא מסכים להכניס לפה אבל ארוחת מוצקים רצינית שלו זה איזה גג 5ביסים קטנטנים :) כמה ברזל יכול כבר להיות בזה? אבל כמובן זה שאת נשמעת במצב דומה ונוהגת כנ"ל מרגיע מאד. בכל זאת אודה על עוד תגובות. אתן יודעות כשיש דאגה בלב... תודה תמרה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|