פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
9/9/2004 23:03
מאיה מ
מאת:
תמרה, אני לא הייתי דואגת
כותרת:
בדיוק בשביל זה הגדירו גבול תחתון לנורמה. הוא לא חוצה אותו, כלומר יש לו מספיק ברזל. אני בטוחה שאם היה חשש לאנמיה, אפילו קלה, הרופא לא היה מקל בזה ראש.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/9/2004 21:55
לטעמי ממש אין לך סיבה לדאוג
-
רותמית
9/9/2004 22:51
לרותמית ולכולם
-
תמרה
10/9/2004 01:37
אסור לתת ברזל שלא לצורך, עודף ברזל גורם נזקים לא פחות חמורים (ל"ת)
-
הנספח התרבותי של פולין
10/9/2004 08:52
לנספח: אפשר לקבל יותר פירוט? האמת שאני תמיד נותת וחוששת , תמיד מתגלים דברים מאוחר יותר, אנא פרטי למה זה עלול לגרום, ואם תינוק בן 10 ח' אוכל מטרנה, בננה ותפוח, קציצת הודו וירקות צריך 6 טיפות ברזל?? תודה. (ל"ת)
-
מודאגת
10/9/2004 08:59
תמרה
-
תמר נ.
10/9/2004 10:21
לתמר ולכל היתר וגם למשהיא שהיא פציינטית של גבי שחר
-
תמרה
10/9/2004 12:05
תמרה - זה היה 10.4 (ל"ת)
-
תמר נ.
10/9/2004 14:52
תמרה - לגבי ד"ר שחר
-
Tamara
10/9/2004 22:01
תודה לכולכן וTAMARA ממש תודה לך. אמתין לשמוע מה הרופא הנערץ חושב :) (ל"ת)
-
תמרה
10/9/2004 23:56
שימי לב ללינק הבא
-
הגר
11/9/2004 00:49
ברזל
-
הנספח התרבותי של פולין
11/9/2004 09:41
לנספח או למי שיודעת
-
שירלי2
11/9/2004 23:57
תודה לכל העונות הנוספות.
-
תמרה
12/9/2004 00:55
שירלי 2
-
אביב
12/9/2004 11:26
הדברים שלי דווקא מדויקים
-
הנספח התרבותי של פולין
15/9/2004 00:38
תודה לTAMARA לטובת המנוע
-
תמרה
17/9/2004 23:03
ולמען הדיוק
-
Tamara
19/9/2004 21:14
ברזל בגיל שנה
-
פרופ' דולברג,נאונטולוג בכיר ומוהל
19/9/2004 22:01
פרופ' דולברג תודה ו -
-
תמרה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש