הבן שלי היה קצת אנמי בסביבות גיל שנתיים, ואז נתנו לו ברזל. ואחר כך עוד פעם בגיל 3. כשזה קרה ראינו את זה עליו - הוא היה חיוור רוב הזמן והיתה לו ירידה משמעותית בתאבון. לפעמים היתה לו גם עייפות יתר. המוח שלו בסדר גמור.
עושים את בדיקת הדם בגיל שנה כי לפעמים יש אנמיה רצינית עוד לפני שהסימנים החיצוניים מגיעים, אבל זה לא המצב אצל הבן שלך.
אם את לא סומכת על הרופא שלך, את יכולה לשאול עוד רופא. נראה לי שעדיף שלא תתני לו ברזל כרגע, ורק תהיי יותר ערנית לראות שאין לו סימנים של אנמיה. (סימפטומים נוספים אפשריים - הרבה מחלות, בעיות עיכול שלא עוברות).
מאחלת לך שישאר בריא
|
תוכן התגובה:
|