|
10/9/2004 10:21
|
תמרה
|
מאת:
|
|
לתמר ולכל היתר וגם למשהיא שהיא פציינטית של גבי שחר
|
כותרת:
|
תמר - כשאת אומרת "היה אנמי" על אילו ערכים של ברזל את מדברת? למודאגת - זהו שהרופא שלי אמר בדיוק את זה שעודף ברזל זה גם לא להיט גדול. כי זה הולך לכבד. כשהגיע זמן הוספת הברזל ושאלתי אותו אם לתת או לא הוא שאל אם הייתי אנמים בהריון וכשאמרתי שלא וידע שאני מניקה הנקה מלאה אמר שלא צריך לתת תוסף כי לתינוק אמורים להיות מאגרים עד שוא משלש את משקל הלידה שלו. אם יש מביניכן משהיא שהיא כלומר ילדה הולך/כת לגבי שחר ואם במקרה אתן הולכות אליו בזמן הקרוב היה מעניין אותי מה הוא חושב על מצב של 11.3 האם לתת תוסף או לא. קצת שטחי לשאול ככה רופא אבל אני מבינה שאתן מאד מכבדות אותו אז... לא עומדת בפיתוי. אני במקביל אנסה לשמוע חוו"ד נוספת של רופא ילדים נוסף. בכל אופן תודה רבה על כל התגובות ואם יש משהיא שיש לה מידע/דעה התייחסות נוספת אשמח לקבל. תודה תמרה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|