|
10/9/2004 14:52
|
Tamara
|
מאת:
|
|
תמרה - לגבי ד"ר שחר
|
כותרת:
|
אני באמת צריכה לקחת ממנו הפניה לעשות בדיקה למור השבוע, אברר לך מה הוא חושב. ובתור אחת שכל החיים שלה נמצאת על הגבול התחתון של הנורמה של ההמוגלובין (ולפעמים מתחת....) זה באמת לא נורא. יש אגב עוד ערך שמעיד על מצב הברזל בדם וזה ה-Hematocrit. בדקו לך גם את זה?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|