|
12/9/2004 00:55
|
אביב
|
מאת:
|
|
שירלי 2
|
כותרת:
|
דבריו של הניספח לא מעודכנים, הם נכונים לשנות השמונים בהם גידלו ילדים על חלב פרה ולכן אחוזי האנמיה היו גבוהים (הסתבר שחלב פרה יוצר דימומים במעיים). חבל לתת ברזל באופן גורף התינוקות כיום ניזונים מהנקה או פורמולות מועשרות בברזל ולכן אחוז התינוקות הסובלים מאנמיה עליו מדבר משרד הבריאות בישראל הוא 30%. (ורופאים רבים מדברים על הרבה הרבה פחות מזה). שווה לארוך ספירת דם (ולהתחשב בכך שנדיר מאד לראות אנמיה לפני גיל 7-9 חודשים) את הספירה כדאי לעשות כשהתינוק בריא. מי שממש ממש חוששת יכולה לבדוק מצב מאגרי הברזל - בדיקת פריטין. שנהיה בריאים
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|