פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/9/2004 14:01 שרון-ש מאת:
הי, כותרת:
אין לי עצות. אף אחד לא יכול לעוץ לך. את יכולה להשאיר את התינוק, או להפיל, תעשי מה שמתאים לך ומה שמרגיש לך הכי נכון. נסי לדמיין איך את מרגישה עם כל אחת מהאופציות - נסי לדמיין את עצמך בעוד שנה עם תינוק, או אחרי ההפלה.

יכולה רק לספר לך שאצלי יש הפרש דומה (שנתיים וחמישה חודשים) עם בת בכורה. ההפרש לא רע בכלל, הילדים משחקים ביחד (התינוק בן 9 חודשים) ונהנים אחד מהשני, עושים אמבטיות ביחד, הוא זוחל אחריה, היא מרימה אותו.... הבלאגן חוגג אבל הילדים גדלים ביחד. לרוב הילדים בגן של בתי יש אחים כך שזה לא משהו שמוזר לה.

ההסתגלות שלה לתינוק לא הייתה קלה, לקח כמה חודשים. אבל אני לא יודעת אם ילדה בגיל מבוגר יותר תקבל תינוק בקלות יתר. אולי בגיל 5 או 6, אין לי נסיון.

יכולה לשתף אותך שגם לי היה דכאון אחרי לידה, שנמשך כשנה. הוא לא חזר עם הלידה השניה. אני עדיין מחפשת את עצמי, אבל יודעת שעוד מעט הקטן ילך לגן ואוכל לנסות ולמצוא את החלק שאבד בי...

ניסיתי לשתף אותך, מקווה שעזרתי לך. מה שלא תחליטי, שיהיה לך בהצלחה.
שרון


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/9/2004  16:59 מה עם אמצעי מניעה? מדוע לא חשבת על זה קודם? (ל"ת) - ?
10/9/2004  17:07 מזל טוב, תראי שלבובה שלך יהיה חבר למשחק - שרה
10/9/2004  18:14 רק את יכולה להחליט - האפרתית
10/9/2004  20:12 לדעתי בדברים כאלה אין עצות. תלכי עם הלב. מאחלת לך שתקבלי את החלטה הנכונה שלא תגרום לך להצטער אחר כך. (ל"ת) - אירנה
11/9/2004  01:23 באמת לא פשוט - רינת של עידן
11/9/2004  11:10 מצב מסובך, אבל איזה כיף לך... - לא משנה
11/9/2004  11:35 באמת מצב לא פשוט - אבל למה להחליט כל כך מהר - גימלית
11/9/2004  13:26 הילדה שלי קטנה משלך - מתרגשת
11/9/2004  21:29 איפה בעלך בכל העניין?, מה הוא אומר? (ל"ת) - ?
12/9/2004  09:36 בעלי איתי ולצידי - מתאוששת מההלם
12/9/2004  11:40 את יכולה להמשיך ללמוד בכל מקרה - שרה
12/9/2004  12:59 למתאוששת מההלם! - מ.ש
12/9/2004  15:17 למה לא טיפלת בדיכאון עד עכשיו? (ל"ת) - סקרנית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש