אין לי עצות. אף אחד לא יכול לעוץ לך. את יכולה להשאיר את התינוק, או להפיל, תעשי מה שמתאים לך ומה שמרגיש לך הכי נכון. נסי לדמיין איך את מרגישה עם כל אחת מהאופציות - נסי לדמיין את עצמך בעוד שנה עם תינוק, או אחרי ההפלה.
יכולה רק לספר לך שאצלי יש הפרש דומה (שנתיים וחמישה חודשים) עם בת בכורה. ההפרש לא רע בכלל, הילדים משחקים ביחד (התינוק בן 9 חודשים) ונהנים אחד מהשני, עושים אמבטיות ביחד, הוא זוחל אחריה, היא מרימה אותו.... הבלאגן חוגג אבל הילדים גדלים ביחד. לרוב הילדים בגן של בתי יש אחים כך שזה לא משהו שמוזר לה.
ההסתגלות שלה לתינוק לא הייתה קלה, לקח כמה חודשים. אבל אני לא יודעת אם ילדה בגיל מבוגר יותר תקבל תינוק בקלות יתר. אולי בגיל 5 או 6, אין לי נסיון.
יכולה לשתף אותך שגם לי היה דכאון אחרי לידה, שנמשך כשנה. הוא לא חזר עם הלידה השניה. אני עדיין מחפשת את עצמי, אבל יודעת שעוד מעט הקטן ילך לגן ואוכל לנסות ולמצוא את החלק שאבד בי...
ניסיתי לשתף אותך, מקווה שעזרתי לך. מה שלא תחליטי, שיהיה לך בהצלחה. שרון
|
תוכן התגובה:
|