פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/9/2004 12:59 מ.ש מאת:
למתאוששת מההלם! כותרת:
מבינה את התלבטותך... וחייבת לספר לך שלפני חצי שנה ילדתי את קטני, כשביתי בדיוק בת 2.2, כפי שכנראה תהיה גם ביתך. עשיתי את זה תוך כדי לימודים וגם עבודה במשרה מלאה. והיה לנו ממש כיף. אומנם פחות זמן לפינוקים וסופי שבוע, אבל התחושה - לא מעולם הזה. שהצלחתי וזכיתי ויש לי את הכל-מכל-כל, גם קטן מדהים וגם גדולה-גדולה מהממת, וגם סיימתי לימודים במקביל וגם עבדתי ופרנסתי אותנו (בעלי עוד לא סיים את הלימודים, כך שזה היה עד יותר מורכב). ומה הפלא - למרות החששות, הקטן ישן לילה שלם מרגע שנולד, וכמובן גם הגדולה, וכשישנים לילות ומספקים הכל בימים והקטנים מהממים במתיקותם ותמימותם, הכל מסתדר וורוד.
אומנם זו החלטתך האישית והבלעדית. אך כאחת שהיתה שם ועדיין שם - אומר לך שהדבר בהחלט אפשרי, לא כל כך נורא וממש מומלץ.
וכשאני חוזרת הביתה, והקטן השמנמן והחייכן מושיט אליי את שתי ידיו וזוחל בצעקות אם-אם-אם, כל הטרדות שאולי היו, נעלמות כלא היו. דמייני!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/9/2004  16:59 מה עם אמצעי מניעה? מדוע לא חשבת על זה קודם? (ל"ת) - ?
10/9/2004  17:07 מזל טוב, תראי שלבובה שלך יהיה חבר למשחק - שרה
10/9/2004  18:14 רק את יכולה להחליט - האפרתית
10/9/2004  20:12 לדעתי בדברים כאלה אין עצות. תלכי עם הלב. מאחלת לך שתקבלי את החלטה הנכונה שלא תגרום לך להצטער אחר כך. (ל"ת) - אירנה
11/9/2004  01:23 באמת לא פשוט - רינת של עידן
11/9/2004  11:10 מצב מסובך, אבל איזה כיף לך... - לא משנה
11/9/2004  11:35 באמת מצב לא פשוט - אבל למה להחליט כל כך מהר - גימלית
11/9/2004  13:26 הילדה שלי קטנה משלך - מתרגשת
11/9/2004  14:01 הי, - שרון-ש
11/9/2004  21:29 איפה בעלך בכל העניין?, מה הוא אומר? (ל"ת) - ?
12/9/2004  09:36 בעלי איתי ולצידי - מתאוששת מההלם
12/9/2004  11:40 את יכולה להמשיך ללמוד בכל מקרה - שרה
12/9/2004  15:17 למה לא טיפלת בדיכאון עד עכשיו? (ל"ת) - סקרנית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש