פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/9/2004 16:49 שירשור מאת:
ההחלטה היכן לעשות הזרעה תלוייה בסוג "הבעיה" שבגינה אתם צריכים לעשות הזרעה אם קופ"ח יכולה לספק את המקום להשביח את הזרע למשל אז אין צורך בבי"ח ואם הבעיה אחרת אז הרופא יאמר לך אם בבי"ח. בכל אופן בהצלחה, והמון סבלנות בסוף זה משתלם. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/9/2004  17:17 היכנסי למירב, המזכירה הרפואית המדהימה של סניף שפרינצק, ותבקשי הסברים - יודעת
11/9/2004  20:07 תודה רבה, - אמא של חתולים בינתיים
11/9/2004  22:57 לאמא של חתולים - ענבל
11/9/2004  23:40 אם תצליחי לתפוס את מירב מקופ"ח בטלפון... מגיעה לך מדליית זהב! (ל"ת) - יודעת
13/9/2004  01:32 שאני אמסור את החתולים??!! - אמא של חתולים בינתיים


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש