|
11/9/2004 16:49
|
שירשור
|
מאת:
|
|
ההחלטה היכן לעשות הזרעה תלוייה בסוג "הבעיה" שבגינה אתם צריכים לעשות הזרעה אם קופ"ח יכולה לספק את המקום להשביח את הזרע למשל אז אין צורך בבי"ח ואם הבעיה אחרת אז הרופא יאמר לך אם בבי"ח. בכל אופן בהצלחה, והמון סבלנות בסוף זה משתלם. (ל"ת)
|
כותרת:
|
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|