|
14/9/2004 11:06
|
אופירה
|
מאת:
|
|
מה אני עושה
|
כותרת:
|
אז ככה עידו(בן שנתיים+) מקבל כבר שנה את כל סוגי המולטי שיש ויטמין C כל בוקר אני נותנת לו לשתות אקטימל וכשהוא מתחיל להראות סימנים של תופס משהו אני נותנת לו דובונים (סוכריות גומי) חיזוקית ומולטי ויטמין. אני לא יודעת אם אני לא מעמיסה יותר מידי ומצד שני הוא עדיין נדבק בכל מה שמתקרב לרדיוס של קילומטר אז....מה המסקנה? לדעתי 1. יש ילדים שמערכת החיסון שלהם פשוט יותר חזקה ויש כאלה שפחות. 2. ויטמינים צריכים להתקבל מן הטבע ולא ע"י "סוכריות גומי". 3. לפחות אני מנסה עם ה"סוכריות" והוא כל כך אוהב אותם שהמלחמות בבוקר על נעילת סנדלים מסתיימות ב "אם תנעל תקבל דובון" וזה ציק' צ'ק עובד. זהו בעצם אני עדיין ממשיכה עם הדובונים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|