פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/9/2004 11:06 אופירה מאת:
מה אני עושה כותרת:
אז ככה עידו(בן שנתיים+) מקבל כבר שנה את כל סוגי המולטי שיש ויטמין C כל בוקר אני נותנת לו לשתות אקטימל וכשהוא מתחיל להראות סימנים של תופס משהו אני נותנת לו דובונים (סוכריות גומי) חיזוקית ומולטי ויטמין.
אני לא יודעת אם אני לא מעמיסה יותר מידי ומצד שני הוא עדיין נדבק בכל מה שמתקרב לרדיוס של קילומטר אז....מה המסקנה?
לדעתי 1. יש ילדים שמערכת החיסון שלהם פשוט יותר חזקה ויש כאלה שפחות.
2. ויטמינים צריכים להתקבל מן הטבע ולא ע"י "סוכריות גומי".
3. לפחות אני מנסה עם ה"סוכריות" והוא כל כך אוהב אותם שהמלחמות בבוקר על נעילת סנדלים מסתיימות ב "אם תנעל תקבל דובון" וזה ציק' צ'ק עובד.
זהו בעצם אני עדיין ממשיכה עם הדובונים.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  10:17 בתור הדוגמא הרעה לתזונה בפורום הזה... - יעליקה
14/9/2004  12:40 דיון שהיה השבוע - לירון
14/9/2004  14:25 ובאותו עניין: יכול להיות שכבר שאלו, אבל האם לאמא מיניקה מותר לקחת תוספת ויטמין C ? איזו? (ל"ת) - מאיה מ
14/9/2004  15:04 ויטמין C, מפקעות ורדים (שאינו חומצי) (ל"ת) - הלה
14/9/2004  16:37 פקעות ורדים זה דווקא ויטמין סי חומצי והסוכריות גומי האלו איומות - אפרת של אוריאל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש