|
14/9/2004 13:55
|
צביה
|
מאת:
|
|
לפותחת ההודעה ולוותיקה
|
כותרת:
|
מיואשת יקרה, אמצי בשתי ידיים כל מילה שכתבה לך הותיקה. חוכמה רבה יש בתגובה שלה.
אם אין כסף לטיפול או ייעוץ, ואין משפחה שתעזור, ואין חברים שיעזרו, ואין כסף לבייביסיטר שיפנה לך זמן, ואין אפשרות שהבעל "יחזור בתשובה" ויעזור יותר בבית (כל אלה הן עצות בפני עצמן) - דעי לך שבתוך שנה מעכשיו המצב יהיה שונה לחלוטין. הילדים יהיו גדולים יותר ועצמאיים יותר והטיפול בהם יהיה פיזית קל יותר (פיזית, לא נפשית). אז שווה לקחת אוויר ולהמתין. החזיקי מעמד.
קשה לי להאמין שבעלך לא יכול לעזור יותר. אולי הוא מדוכא מזה שאין לו עבודה? זה יכול להסביר מדוע הוא הפסיק לחפש. אולי הוא מיואש בעצמו?
אם בעלך לא מסוגל ליזום ולהעניק עזרה, הטילי עליו משימות ספיציפיות. שהוא יעשה את העבודות הפיזיות הקשות של ניקיון הבית (הטילי משימה אחרי משימה, לא "נקה את הבית בבקשה") ואת תתפני לטפל בילדים.
כמה זמן הוא מובטל? אם הרבה זמן אז באמת נראה לי שהוא מדוכא בעצמו.
שולחת לך כוחות, שלווה, תפילות למנוחה והמון אושר! צביה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|