פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/9/2004 14:12 דובת גריזלי מאת:
כן. אני יודעת. בחוסר אונים זה מה שרוצים, כותרת:
בייחוד בעלי הנפש הפגיעה שבינינו, אלה שגדלו בבית "רעוע" ולא תומך, שקשה לייצב בו אישיות חזקה. אינני יודעת אם את מזדהה עם הגדרה כזאת.
משום מה בדורנו, ולא רק בארצנו אישה מפרנסת היא תופעה נפוצה מאוד. הייתי רוצה לבדוק בכמה מן המשפחות הרבות מאוד הנגועות ב"אפנה" הזאת האיש הוא עקר הבית ומגדל הילדים העיקרי. ואני לא ממש אופטימית בנוגע לתוצאות. אין לי עדיין תפיסה ברורה על סיבות מחלת הדור הזאת. צדו ההפוך של המטבע הנקרא פמיניזם? זה שהתחלנו במאה השנים האחרונות ללמוד באוניברסיטאות, לעבוד בתחומים מתחומים שונים, להנהיג, להראות את עצמת האופי שלנו, הנשים? דיכאונות המוניים אצל גברים? השאלות האלה "גדולות עליי". ברור שיש שינויים דרמטיים במבנה החברה, ואנחנו "אוכלות אותה". לא ממש נעים, מהניסיון, אבל זה לא העיקר.

מה שנשמע כואב מאוד בתיאור שלך הוא הליקוי בתקשורת ביניכם, אי-אמון שלך בו כאבא והרושם ש"הם כל הזמן בוכים אצלו". האם את יכולה לשנות את זה בלי עזרה מקצועית? אולי כן. נסי להפריד בין התסכול שלך מן האבטלה שלו ומן הצמצום בכסף לבין הקשר ביניכם בכלל ושיחות הנוגעות לילדים בפרט. אולי הכעס על העניין הכלכלי מתערב בכל שאר הדברים ולא נותן לכם בכלל לתקשר כמו זוג? ייתכן שאת ממורמרת, האיש מדוכא, שניכם לא יודעים איך "לאכול" את המצב, אבל את חורקת שן ומתמודדת עם הילדים כי את יודעת שאין בררה ואילו הוא נשבר לגמרי ולא מצליח לתת להם את החום הבסיסי הדרוש להם? אולי הוא דווקא צריך פרגון ותמיכה ממך, עצות רכות, ובעיקר נכונות לקבל אותו בלי שום קשר לעובדה שהוא לא עובד. לא שאת משופעת בכוחות כרגע, אבל הקשר שלו עם הילדים לדעתי חשוב מכול בשביל ארבעתכם (יש לך שני ילדים, נכון?). ועל זה אפשר לעבוד גם לבד או בעזרת חברים, אם אין כסף לפסיכולוג או ליועץ. זה הצעד הראשון, ואם תצליחו בזה, תוכלו לחשוב גם הלאה. קשה לפתור צרור של בעיות יחד, לכן כדאי לפצל אותן ולהתמודד אתן אחת אחת לפי סדר החשיבות ויכולת פתרון.
מקווה מאוד שהדברים ישתפרו.
כתיבה וחתימה טובה,
הדובה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  12:54 יקרה - לוליק
14/9/2004  13:01 מאחלת לך המון כוח להתמודד ...... - פ
14/9/2004  13:09 אבא שלי התאבד כשהייתי בת 16... רוצה לשמוע? - ותיקה אחת
14/9/2004  13:20 תחזיקי מעמד - לימי
14/9/2004  13:26 אפשר להניק ולקחת כדורים - גילה
14/9/2004  13:48 ונניח שאי אפשר לקחת תרופות ולהניק , מה עדיף - אמא מניקה ושוקלת להתאבד או אמא לא מניקה וחיה ?! - ג
14/9/2004  13:55 לפותחת ההודעה ולוותיקה - צביה
14/9/2004  14:27 תעזרי לעצמך, את חייבת את זה לילדים שלך - הוטיקה
14/9/2004  14:35 אישה יקרה, - ריש
14/9/2004  14:39 אני מקווה - עוד אחת שאבא שלה התאבד
14/9/2004  14:48 אני מאחלת לך רק טוב - מירי
14/9/2004  15:42 אולי זה הזמן להחליט החלטות... - ליאורקה
14/9/2004  16:50 כל כך קשה - אריאלה
14/9/2004  17:10 אפשר לקבל טיפול פסיכולוגי חינם בכל מיני מקומות - לא משנה
14/9/2004  18:26 דיכאון... - דיקושה
14/9/2004  21:54 שלום מתוקה, - לין
14/9/2004  23:19 יקירה, - קרן (אחרת)
14/9/2004  23:59 תשמעי, גבר כזה שלא אכפת לו, תעזבי אותו! - שרה
19/9/2004  23:02 לשרה - המומה משרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש