|
14/9/2004 14:27
|
הוטיקה
|
מאת:
|
|
תעזרי לעצמך, את חייבת את זה לילדים שלך
|
כותרת:
|
יקרה
אני בטוחה שאת סובלת מאד. אבל את מוכרחה לעזור לעצמך בדחיפות, לגייס כוחות ולפנות לפסיכיאטר (דרך קופ"ח וכך זו לא תהיה הוצאה כספית) ולהתחיל לקחת כדורים נגד דכאון ו/או חרדה. אחרת, את מסכנת את עצמך ואת ילדיך.
החיים לא שחורים. רק הדכאון שחור. תמשכי את עצמך למעלה. את יכולה!
שתהיה לך שנה טובה - מקווה שתגרמי לה להיות כזאת
הוטיקה
נ.ב. העובדה שלא היית עד היום בטיפול ולא נעזרת בתרופות, היא עובדה ותו לא. אין בכך כדי להעיד על חוסן נפשי. כולנו זקוקים לעזרה בהתמודדות מפעם לפעם. את חייבת לעזור לעצמך, עכשיו ומיד, כי לאף אחד לא מגיע לסבול, כי אפשר(!!!) לצאת גם מהדכאון העמוק ביותר, וכי יש לך ילדים שזקוקים לאמא בריאה. בבקשה, פני דחוף לעזרה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|