פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/9/2004 14:27 הוטיקה מאת:
תעזרי לעצמך, את חייבת את זה לילדים שלך כותרת:
יקרה

אני בטוחה שאת סובלת מאד. אבל את מוכרחה לעזור לעצמך בדחיפות, לגייס כוחות ולפנות לפסיכיאטר (דרך קופ"ח וכך זו לא תהיה הוצאה כספית) ולהתחיל לקחת כדורים נגד דכאון ו/או חרדה.
אחרת, את מסכנת את עצמך ואת ילדיך.

החיים לא שחורים. רק הדכאון שחור. תמשכי את עצמך למעלה. את יכולה!

שתהיה לך שנה טובה - מקווה שתגרמי לה להיות כזאת

הוטיקה

נ.ב. העובדה שלא היית עד היום בטיפול ולא נעזרת בתרופות, היא עובדה ותו לא. אין בכך כדי להעיד על חוסן נפשי. כולנו זקוקים לעזרה בהתמודדות מפעם לפעם. את חייבת לעזור לעצמך, עכשיו ומיד, כי לאף אחד לא מגיע לסבול, כי אפשר(!!!) לצאת גם מהדכאון העמוק ביותר, וכי יש לך ילדים שזקוקים לאמא בריאה. בבקשה, פני דחוף לעזרה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  12:54 יקרה - לוליק
14/9/2004  13:01 מאחלת לך המון כוח להתמודד ...... - פ
14/9/2004  13:09 אבא שלי התאבד כשהייתי בת 16... רוצה לשמוע? - ותיקה אחת
14/9/2004  13:20 תחזיקי מעמד - לימי
14/9/2004  13:26 אפשר להניק ולקחת כדורים - גילה
14/9/2004  13:48 ונניח שאי אפשר לקחת תרופות ולהניק , מה עדיף - אמא מניקה ושוקלת להתאבד או אמא לא מניקה וחיה ?! - ג
14/9/2004  13:55 לפותחת ההודעה ולוותיקה - צביה
14/9/2004  14:12 כן. אני יודעת. בחוסר אונים זה מה שרוצים, - דובת גריזלי
14/9/2004  14:35 אישה יקרה, - ריש
14/9/2004  14:39 אני מקווה - עוד אחת שאבא שלה התאבד
14/9/2004  14:48 אני מאחלת לך רק טוב - מירי
14/9/2004  15:42 אולי זה הזמן להחליט החלטות... - ליאורקה
14/9/2004  16:50 כל כך קשה - אריאלה
14/9/2004  17:10 אפשר לקבל טיפול פסיכולוגי חינם בכל מיני מקומות - לא משנה
14/9/2004  18:26 דיכאון... - דיקושה
14/9/2004  21:54 שלום מתוקה, - לין
14/9/2004  23:19 יקירה, - קרן (אחרת)
14/9/2004  23:59 תשמעי, גבר כזה שלא אכפת לו, תעזבי אותו! - שרה
19/9/2004  23:02 לשרה - המומה משרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש