פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/9/2004 14:35 ריש מאת:
אישה יקרה, כותרת:
לא יודעת מה להגיד כדי להקל על משאך. אני יכולה לומר לך שבכל בית יש תקופות של תסכול וקושי. יש משברים משאות כבדים וטלטלות לא נעימות. החיים האלה הם לא צמר גפן והעולם אינו קופסאת אתרוגים.
גם לנו היו ויש תקופות משבריות. אני חושבת שהקסם שמפיג את המטענים הבלתי אפשריים שאת מתארת הוא אחד לאפשר. לתת כוח לצמוח. המשבר שאת חווה הוא קשה אבל אני מניחה שהמשבר שהוא חווה לא פחות קשה משלך הוא רק מוחצן אחרת.
אדם שאינו עובד לא חש הנאה ואינו שיכור מאושר בעיקר אם הוא יודע איזה נטל מוכל על שותפו/תו לחיים בגללו. גם אצלינו יש תקופות בהם אחד/ת מאיתנו 'נח'. ההפוגות האלה חיוניות בעיני לצמיחה. קצת כמו שהשינה מאפשר להורמון הגדילה להשתחרר (ראי כמה ישנים תינוקות או מתבגרים שכאילו 'מתבטלים'). יש דברים שקורים במקרה ומזמנים לנו מנופים אדירים.
אני יכולה להעיד בדיעבד שבתק' הקצרה שהאיש שלי היה בבית היתה לו הזדמנות חד-פעמית לנהל קצת את הבית - לבשל לנקות ללמוד שזירת חרוזים אמנותית (מאיזשהו ספר שהבאתי לו). הוא היה עסוק. תוך כדי הוא גם חיפש עבודה. אני ומשפחתי לא הפעלנו לחצים על מציאת עבודה הלחץ שהיה נבע מאימו שכל יום התקשרה לבדוק 'מה חדש', ממזכירת הקיבוץ שהציעה לו לעבוד כפועל ייצור בעבודה של גיל הזהב. אני הייתי זו שאמרה לו אל תתפשר תלך על מה שהלב רוצה לא על מה שיכניס לנו כמה משכורותחודשיות וישאיר אותך מתוסכל ובסופו של תתפטר או תפוטר. הסתכל אל האופק, הוא שם. וכך היה. אחרי חודשיים הוא קיבל תפקיד שנתן לו כרטיס כניסה לעולם חדש, פתח לו אופקים 'גידל' אותו עם ניצול מקסימלי של יכולותיו הקיימות.

אני מברכת על התקופה ההיא. אני יכולה לומר לך שהחודשיים המתנה הללו היו מתנה וברכה. אילו היה מקבל שכר חודשיים במקום הקודם ונשאר בו עד היום משכורתו היתה מגיעה למחצית השכר שיש לו כיום ללא רכב ותנאים נוספים, עם הרבה פחות ענין מקצועי ואפשרות צמיחה. תזכרי בסיבות שבגללן בחרתם לחיות יחד. פרגני לכם איזהו זמן זוגי, אפשרי לו להתמודד כמיטב יכולתו.
תאהבי את עצמך אותו ואת ילדכם. אפשרי לו קבלה, יום אחד אולי תזדקקי לה לא פחות ממנו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  12:54 יקרה - לוליק
14/9/2004  13:01 מאחלת לך המון כוח להתמודד ...... - פ
14/9/2004  13:09 אבא שלי התאבד כשהייתי בת 16... רוצה לשמוע? - ותיקה אחת
14/9/2004  13:20 תחזיקי מעמד - לימי
14/9/2004  13:26 אפשר להניק ולקחת כדורים - גילה
14/9/2004  13:48 ונניח שאי אפשר לקחת תרופות ולהניק , מה עדיף - אמא מניקה ושוקלת להתאבד או אמא לא מניקה וחיה ?! - ג
14/9/2004  13:55 לפותחת ההודעה ולוותיקה - צביה
14/9/2004  14:12 כן. אני יודעת. בחוסר אונים זה מה שרוצים, - דובת גריזלי
14/9/2004  14:27 תעזרי לעצמך, את חייבת את זה לילדים שלך - הוטיקה
14/9/2004  14:39 אני מקווה - עוד אחת שאבא שלה התאבד
14/9/2004  14:48 אני מאחלת לך רק טוב - מירי
14/9/2004  15:42 אולי זה הזמן להחליט החלטות... - ליאורקה
14/9/2004  16:50 כל כך קשה - אריאלה
14/9/2004  17:10 אפשר לקבל טיפול פסיכולוגי חינם בכל מיני מקומות - לא משנה
14/9/2004  18:26 דיכאון... - דיקושה
14/9/2004  21:54 שלום מתוקה, - לין
14/9/2004  23:19 יקירה, - קרן (אחרת)
14/9/2004  23:59 תשמעי, גבר כזה שלא אכפת לו, תעזבי אותו! - שרה
19/9/2004  23:02 לשרה - המומה משרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש