|
14/9/2004 14:39
|
עוד אחת שאבא שלה התאבד
|
מאת:
|
|
אני מקווה
|
כותרת:
|
שהעובדה שאת כותבת כאן את הדברים האלה ומעיזה לומר אותם תהיה בשבילך לפתח לתקווה. תעזרי כמה שאת יכולה ואם אין כסף לטיפול פרטי תפני לתחנה לבריאות הנפש במקום מגוריך (אפשר לברר בעיריה או במועצה המקומית) ושם הטיפול הוא חינם. ברור שטיפול הוא לא ערובה לשיפור (גם אבא שלי היה מטופל אצל פסיכולוג שכנראה לא הבין את חומרת מצבו) אבל אני באמת מקווה שלא תשאירי את הילדים שלך ללא אמא. אם את צריכה עוד עזרה איך להגיע לעזרה מקצועית או כל דבר אחר תכתבי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|