|
14/9/2004 14:48
|
מירי
|
מאת:
|
|
אני מאחלת לך רק טוב
|
כותרת:
|
אני מאחלת לך רק טוב תהיי אופטימית ,תהיי חזקה בשביל הילדים הם הדבר הכי חשוב לא?! ויש לי עצה בשבילך תפני להוריו של בעלך שינערו אותו קצת ואם גם זה לא עוזר ,אז או שאת יכולה לפנות לגוף כלשהו שמייעצים בחינם נראה לי דרך נעמ"ת או האו]ציה האחרונה לעשות לו סנקציות.
דרך אגב גם בעלי כבר שלושה חודשים מחפש עבודה ולאחר שהתייאשנו כדיי להביא פרנסה הוא מחלק עיתונים ושתביני הוא עם תואר שני,המצב היום על הפנים.
אני מאחלת לך המון אושר ונחת והמון כח ושמחה ואמן ותצאי מהמצב הזה..
מירי אמא טרייה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|