|
14/9/2004 18:26
|
דיקושה
|
מאת:
|
|
דיכאון...
|
כותרת:
|
אני שומעת בהודעה שלך דיכאון עמוק, כזה שהכל נראה שחור ואי אפשר לראות שום דבר חיובי בסביבה. מתוך הנקודה הזו לפעמים מתקשים לעשות משהו, לגייס כוחות ולמצוא פיתרון. הרי את נמצאת כרגע בשפל של הכוחות שלך ונשאר לך כנראה רק להתייאש. אז קחי את כל התגובות האוהבות האלה, תפנימי אותם קצת ותחשבי מה הדרך שהכי מתאימה לך להתמודדות, כי חייבת להיות דרך כזו ורק את יכולה למצוא אותה! וגם כתיבת ההודעה שלך היא התחלה כי בכל זאת העזת וישבת וחשפת את ליבך. אז עשי את זה שוב ותיעזרי בכל מי שרק אפשר!
מאחלת לך באמת שנה טובה ומשופרת!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|