פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/9/2004 18:26 דיקושה מאת:
דיכאון... כותרת:
אני שומעת בהודעה שלך דיכאון עמוק, כזה שהכל נראה שחור ואי אפשר לראות שום דבר חיובי בסביבה. מתוך הנקודה הזו לפעמים מתקשים לעשות משהו, לגייס כוחות ולמצוא פיתרון. הרי את נמצאת כרגע בשפל של הכוחות שלך ונשאר לך כנראה רק להתייאש.
אז קחי את כל התגובות האוהבות האלה, תפנימי אותם קצת ותחשבי מה הדרך שהכי מתאימה לך להתמודדות, כי חייבת להיות דרך כזו ורק את יכולה למצוא אותה! וגם כתיבת ההודעה שלך היא התחלה כי בכל זאת העזת וישבת וחשפת את ליבך. אז עשי את זה שוב ותיעזרי בכל מי שרק אפשר!

מאחלת לך באמת שנה טובה ומשופרת!!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  12:54 יקרה - לוליק
14/9/2004  13:01 מאחלת לך המון כוח להתמודד ...... - פ
14/9/2004  13:09 אבא שלי התאבד כשהייתי בת 16... רוצה לשמוע? - ותיקה אחת
14/9/2004  13:20 תחזיקי מעמד - לימי
14/9/2004  13:26 אפשר להניק ולקחת כדורים - גילה
14/9/2004  13:48 ונניח שאי אפשר לקחת תרופות ולהניק , מה עדיף - אמא מניקה ושוקלת להתאבד או אמא לא מניקה וחיה ?! - ג
14/9/2004  13:55 לפותחת ההודעה ולוותיקה - צביה
14/9/2004  14:12 כן. אני יודעת. בחוסר אונים זה מה שרוצים, - דובת גריזלי
14/9/2004  14:27 תעזרי לעצמך, את חייבת את זה לילדים שלך - הוטיקה
14/9/2004  14:35 אישה יקרה, - ריש
14/9/2004  14:39 אני מקווה - עוד אחת שאבא שלה התאבד
14/9/2004  14:48 אני מאחלת לך רק טוב - מירי
14/9/2004  15:42 אולי זה הזמן להחליט החלטות... - ליאורקה
14/9/2004  16:50 כל כך קשה - אריאלה
14/9/2004  17:10 אפשר לקבל טיפול פסיכולוגי חינם בכל מיני מקומות - לא משנה
14/9/2004  21:54 שלום מתוקה, - לין
14/9/2004  23:19 יקירה, - קרן (אחרת)
14/9/2004  23:59 תשמעי, גבר כזה שלא אכפת לו, תעזבי אותו! - שרה
19/9/2004  23:02 לשרה - המומה משרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש