פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/9/2004 23:02 המומה משרה מאת:
לשרה כותרת:
שרה,
פעם אחר פעם אני קוראת את התגובות שלך לבנות הפורום, ומזדעזעת מחוסר הרגישות. בהתחלה ממש חשבתי שזו איזו בדיחה, שאת בטח צוחקת, ושלא יכול להיות שמישהי באמת חסרת רגישות והבנה עד כדי כך כלפי הצרות של מישהו אחר.
אנא ממך - די! אולי לא ניחנת במה שצריך כדי לענות.
לא מדובר פה על דעות שאני לא מסכימה איתן, אלא ממש - חוסר רגישות. הבחורה מדברת איתך על סיבות אובייקטיביות קשות מאד שגורמות לה להרגיש מדוכדכת ואת מדברת איתה על הרעלת כספית מהסתימות בפה. די לאטימות!

האמת היא שאני מאד מעריכה את האיפוק שבנות הפורום מפגינות כלפי התגובות שלך עד היום. שימי לב אבל, שהרבה פעמים פשוט מתעלמים מהתגובות שלך כי לא יודעים איך "לאכול" אותן. גם אני התאפקתי עד עתה, אבל - לא יכולתי יותר.
לא רוצה לפגוע בך. אני מרגישה שאת עושה את זה לא בכוונה.
אבל באמת, רחמנות.. תחשבי פעמיים לפני שאת עונה ככה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  12:54 יקרה - לוליק
14/9/2004  13:01 מאחלת לך המון כוח להתמודד ...... - פ
14/9/2004  13:09 אבא שלי התאבד כשהייתי בת 16... רוצה לשמוע? - ותיקה אחת
14/9/2004  13:20 תחזיקי מעמד - לימי
14/9/2004  13:26 אפשר להניק ולקחת כדורים - גילה
14/9/2004  13:48 ונניח שאי אפשר לקחת תרופות ולהניק , מה עדיף - אמא מניקה ושוקלת להתאבד או אמא לא מניקה וחיה ?! - ג
14/9/2004  13:55 לפותחת ההודעה ולוותיקה - צביה
14/9/2004  14:12 כן. אני יודעת. בחוסר אונים זה מה שרוצים, - דובת גריזלי
14/9/2004  14:27 תעזרי לעצמך, את חייבת את זה לילדים שלך - הוטיקה
14/9/2004  14:35 אישה יקרה, - ריש
14/9/2004  14:39 אני מקווה - עוד אחת שאבא שלה התאבד
14/9/2004  14:48 אני מאחלת לך רק טוב - מירי
14/9/2004  15:42 אולי זה הזמן להחליט החלטות... - ליאורקה
14/9/2004  16:50 כל כך קשה - אריאלה
14/9/2004  17:10 אפשר לקבל טיפול פסיכולוגי חינם בכל מיני מקומות - לא משנה
14/9/2004  18:26 דיכאון... - דיקושה
14/9/2004  21:54 שלום מתוקה, - לין
14/9/2004  23:19 יקירה, - קרן (אחרת)
14/9/2004  23:59 תשמעי, גבר כזה שלא אכפת לו, תעזבי אותו! - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש