|
19/9/2004 23:02
|
המומה משרה
|
מאת:
|
|
לשרה
|
כותרת:
|
שרה, פעם אחר פעם אני קוראת את התגובות שלך לבנות הפורום, ומזדעזעת מחוסר הרגישות. בהתחלה ממש חשבתי שזו איזו בדיחה, שאת בטח צוחקת, ושלא יכול להיות שמישהי באמת חסרת רגישות והבנה עד כדי כך כלפי הצרות של מישהו אחר. אנא ממך - די! אולי לא ניחנת במה שצריך כדי לענות. לא מדובר פה על דעות שאני לא מסכימה איתן, אלא ממש - חוסר רגישות. הבחורה מדברת איתך על סיבות אובייקטיביות קשות מאד שגורמות לה להרגיש מדוכדכת ואת מדברת איתה על הרעלת כספית מהסתימות בפה. די לאטימות!
האמת היא שאני מאד מעריכה את האיפוק שבנות הפורום מפגינות כלפי התגובות שלך עד היום. שימי לב אבל, שהרבה פעמים פשוט מתעלמים מהתגובות שלך כי לא יודעים איך "לאכול" אותן. גם אני התאפקתי עד עתה, אבל - לא יכולתי יותר. לא רוצה לפגוע בך. אני מרגישה שאת עושה את זה לא בכוונה. אבל באמת, רחמנות.. תחשבי פעמיים לפני שאת עונה ככה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|