פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/9/2004 13:57 מאיה מ מאת:
45 מעלות בהגשה לתינוק או כדי שהאבקה תימס? כותרת:
נראה לי שזה כדי שהאבקה תימס בקלות, ואז - למה זה משנה אם המים חמים יותר?
סליחה, שאלת תם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  13:48 אולי כמה דקות לפני האכלה תמלאי את הבקבוק במים ותשימי בצד כדי שיתקררו קצת? (ל"ת) - נון
14/9/2004  14:05 למאיה ולנון + שאלה - לורן
14/9/2004  14:07 לפי המלצת משרד הבריאות המים צריכים להיות מורתחים - תמר נ.
14/9/2004  14:13 אוקיי, אז האם: - לורן
14/9/2004  14:14 לורן, בזמנו - הייתי שומרת מים (אחרי שהרתחתי אותם וקצת קיררתי) בתרמוס וכך לא הייתי נלחצת כשהם היו רעבים (ל"ת) - נון
14/9/2004  14:47 לכל הבנות: מים צריך להרתיח אותם ולקרר אותם, אם התקררו מדי אפשר לחמם 10 שניות במיקרו,,ואז להוסיף את האבקה - אסור להוסיף אבקה למים רותחים או חמים מדי מישום שזה הורס את כל הויטמינים של תחליף החלב!!!! (ל"ת) - יודעת
14/9/2004  15:00 טמפרטורת חדר - לי
14/9/2004  16:37 גם אני עושה כמו לי (ל"ת) - ענבל
14/9/2004  21:07 לורן, לא הבנתי את שאלה מספר 1. - תמר נ.
15/9/2004  00:27 ללורן - תמרה
15/9/2004  07:45 אוי, ואני הייתי מוסיפה ת'אבקה ל-90 מעלות...תודה רבה על התשובות!!! (ל"ת) - לורן
15/9/2004  09:23 לורן - מירית הוותיקה
15/9/2004  15:35 תמרה - למה לא להכניס חלב שאוב ישר למקרר? (ל"ת) - תמר נ.
16/9/2004  00:08 משחר נעורי זכורה לי ההנחיה לא להכניס מזון שעוד חם למקרר. - תמרה
16/9/2004  08:47 תמרה - - תמר נ.
16/9/2004  17:12 תמרה - למיטב ידיעתי - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש