אני תמיד מרתיחה מים מראש לכל היום, ושומרת בטמפרטורת החדר. אם לפיצי/ת אין התנגדות לקבל את המים בטמפרטורת החדר זה הכי נוח. כדי שהסימילאק יימס כמו שצריך (כי למרות הבטחותיהם הוא לא), אני פשוט בוחשת בכפית. שיטת ניעור הבקבוק, הקציפה אותו יותר מדי.
|
תוכן התגובה:
|