|
15/9/2004 00:27
|
תמרה
|
מאת:
|
|
ללורן
|
כותרת:
|
1. לא להוסיף מים קרים ממכשיר מים לתינוק שצריך את המים שלו מורתחים - היינו צעיר מגיל שנה. לטעמי האישי גם המים החמים של 90 מעלות לא נקרא מורתחים ואני הייתי משתמשת במים מהמשכיר מים הזה רק כדי למלא איתו קומקום על מנת להרתיח מים, להמתין שהם יתקררו - לא להכניס מים חמים למקרר כדי לקרר. 2. לאחר שהיו בידי מים מורתחים שקוררו לאט בחדר הייתי מכינה תמ"ל - 100 מ"ל מים שקוררו והם קרים נעימים טמ' חדר + מוסיפה 20 מ"ל - מים שזה עתה רתחו ואז מוסיפה את התמ"ל . לא מכינה תמ"ל מראש ושמה במקרר. 3. חלב שאוב - נותנת לו לחכות כמה דקות שיתקרר לטמ' החדר לפני שמכניסה לקירור במקרר. זה איך שאני נהגתי עד גיל שנה. מקווה שעזרתי. תמרה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|