פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/9/2004 00:27 תמרה מאת:
ללורן כותרת:
1. לא להוסיף מים קרים ממכשיר מים לתינוק שצריך את המים שלו מורתחים - היינו צעיר מגיל שנה. לטעמי האישי גם המים החמים של 90 מעלות לא נקרא מורתחים ואני הייתי משתמשת במים מהמשכיר מים הזה רק כדי למלא איתו קומקום על מנת להרתיח מים, להמתין שהם יתקררו - לא להכניס מים חמים למקרר כדי לקרר.
2. לאחר שהיו בידי מים מורתחים שקוררו לאט בחדר הייתי מכינה תמ"ל - 100 מ"ל מים שקוררו והם קרים נעימים טמ' חדר + מוסיפה 20 מ"ל - מים שזה עתה רתחו ואז מוסיפה את התמ"ל . לא מכינה תמ"ל מראש ושמה במקרר.
3. חלב שאוב - נותנת לו לחכות כמה דקות שיתקרר לטמ' החדר לפני שמכניסה לקירור במקרר.
זה איך שאני נהגתי עד גיל שנה.
מקווה שעזרתי.
תמרה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/9/2004  13:48 אולי כמה דקות לפני האכלה תמלאי את הבקבוק במים ותשימי בצד כדי שיתקררו קצת? (ל"ת) - נון
14/9/2004  13:57 45 מעלות בהגשה לתינוק או כדי שהאבקה תימס? - מאיה מ
14/9/2004  14:05 למאיה ולנון + שאלה - לורן
14/9/2004  14:07 לפי המלצת משרד הבריאות המים צריכים להיות מורתחים - תמר נ.
14/9/2004  14:13 אוקיי, אז האם: - לורן
14/9/2004  14:14 לורן, בזמנו - הייתי שומרת מים (אחרי שהרתחתי אותם וקצת קיררתי) בתרמוס וכך לא הייתי נלחצת כשהם היו רעבים (ל"ת) - נון
14/9/2004  14:47 לכל הבנות: מים צריך להרתיח אותם ולקרר אותם, אם התקררו מדי אפשר לחמם 10 שניות במיקרו,,ואז להוסיף את האבקה - אסור להוסיף אבקה למים רותחים או חמים מדי מישום שזה הורס את כל הויטמינים של תחליף החלב!!!! (ל"ת) - יודעת
14/9/2004  15:00 טמפרטורת חדר - לי
14/9/2004  16:37 גם אני עושה כמו לי (ל"ת) - ענבל
14/9/2004  21:07 לורן, לא הבנתי את שאלה מספר 1. - תמר נ.
15/9/2004  07:45 אוי, ואני הייתי מוסיפה ת'אבקה ל-90 מעלות...תודה רבה על התשובות!!! (ל"ת) - לורן
15/9/2004  09:23 לורן - מירית הוותיקה
15/9/2004  15:35 תמרה - למה לא להכניס חלב שאוב ישר למקרר? (ל"ת) - תמר נ.
16/9/2004  00:08 משחר נעורי זכורה לי ההנחיה לא להכניס מזון שעוד חם למקרר. - תמרה
16/9/2004  08:47 תמרה - - תמר נ.
16/9/2004  17:12 תמרה - למיטב ידיעתי - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש