פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/9/2004 07:45
לורן
מאת:
אוי, ואני הייתי מוסיפה ת'אבקה ל-90 מעלות...תודה רבה על התשובות!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/9/2004 13:48
אולי כמה דקות לפני האכלה תמלאי את הבקבוק במים ותשימי בצד כדי שיתקררו קצת? (ל"ת)
-
נון
14/9/2004 13:57
45 מעלות בהגשה לתינוק או כדי שהאבקה תימס?
-
מאיה מ
14/9/2004 14:05
למאיה ולנון + שאלה
-
לורן
14/9/2004 14:07
לפי המלצת משרד הבריאות המים צריכים להיות מורתחים
-
תמר נ.
14/9/2004 14:13
אוקיי, אז האם:
-
לורן
14/9/2004 14:14
לורן, בזמנו - הייתי שומרת מים (אחרי שהרתחתי אותם וקצת קיררתי) בתרמוס וכך לא הייתי נלחצת כשהם היו רעבים (ל"ת)
-
נון
14/9/2004 14:47
לכל הבנות: מים צריך להרתיח אותם ולקרר אותם, אם התקררו מדי אפשר לחמם 10 שניות במיקרו,,ואז להוסיף את האבקה - אסור להוסיף אבקה למים רותחים או חמים מדי מישום שזה הורס את כל הויטמינים של תחליף החלב!!!! (ל"ת)
-
יודעת
14/9/2004 15:00
טמפרטורת חדר
-
לי
14/9/2004 16:37
גם אני עושה כמו לי (ל"ת)
-
ענבל
14/9/2004 21:07
לורן, לא הבנתי את שאלה מספר 1.
-
תמר נ.
15/9/2004 00:27
ללורן
-
תמרה
15/9/2004 09:23
לורן
-
מירית הוותיקה
15/9/2004 15:35
תמרה - למה לא להכניס חלב שאוב ישר למקרר? (ל"ת)
-
תמר נ.
16/9/2004 00:08
משחר נעורי זכורה לי ההנחיה לא להכניס מזון שעוד חם למקרר.
-
תמרה
16/9/2004 08:47
תמרה -
-
תמר נ.
16/9/2004 17:12
תמרה - למיטב ידיעתי
-
מאיה מ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש