פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2004 17:53 ליאורקה מאת:
אנחנו עוברים עכשיו דבר דומה כותרת:
גם ליאם עד לפני חודש היה ישן מצויין ופתאום - מתעורר כל הזמן וכמעט תמיד עובר אלינו למיטה. אני חושבת שהכל תלוי במה מתאים לכם. אם לא איכפת לך שהוא ישן אתכם במיטה והבעיה היא המקום - אז אכן אפשר להגדיל את המיטה אבל אם לא מתאים לכם - אל תרגישי לא בסדר עם זה. זכותכם שתהיה לכם פרטיות במיטה שלכם וזכותכם להעדיף שהוא ישן במיטה שלו ולא תהיו הורים פחות אוהבים ופחות טובים בגלל זה!
מה שכן, כל שיטה שתנסו תהיה מעורבת בבכי כי ברור שהוא מעדיף לישון איתכם, במיוחד עכשיו כשזה נהיה הרגל. אבל - לא חייבים לעשות את זה בשיטת החמש דקות. מה שאנחנו עשינו זה, אחרי שהחלטנו שאנחנו בשום אופן לא מביאים אותו למיטה שלנו (וחשוב מאד להגיע להחלטה שלמה אחרת נשברים כל פעם מחדש) ולקחנו בחשבון כמה לילות של מעט מאד שינה. פשוט ניגשנו אליו כשהוא התעורר והרגענו אותו במיטה שלו, בלי להוציא אותו. חיבקנו, ליטפנו, דיברנו אליו ונתנו לו מים. בלילה הראשון היה בכי וצרחות ובקושי הצלחנו שלא להשבר - הרי כל כך מפתה במצבים האלה פשוט לקחת אותו אליכם וזהו. אבל בלילה השני - הפלא ופלא, הוא התעורר רק פעמיים. ניגשנו, ליטפנו והוא חזר מיד לישון. בלילה השלישי כבר התעורר רק פעם אחת. יש תקווה!
עוד דבר מאד חשוב, לפחות אצלינו, הוא ששמנו לב שברגע שאנחנו שוברים לו את השיגרה הכל מתבלבל מחדש. ערב החג עשה בלאגן מהבחינה הזאת כי הוא הלך לישון מאוחר מהרגיל. בדרך כלל, אנחנו משתדלים לתת לו ארוחת ערב בשעה קבועה, קצת אח"כ - אמבטיה ולהשכיב אותו בין שמונה לתשע. הוא אוכל בקבוק אחרון במיטה, ליטופים, שירים ולישון.
בהצלחה ושינה נעימה,
ליאורקה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2004  12:18 דנית... - שרונה
17/9/2004  12:20 ודרך אגב.... - שרונה
17/9/2004  12:49 מצטרפת לשרונה + רעיון נוסף - תמר נ.
17/9/2004  13:23 וואו שרונה -
17/9/2004  13:24 גם אני לא אוהבת לישון לבד, ואני כבר ילדה די גדולה... (ל"ת) - גילה
17/9/2004  14:22 הגדילו את המיטה! - ליזה ליזה
17/9/2004  15:57 מה שעבד אצלי - שרון-ש
17/9/2004  15:57 מה שעבד אצלי - שרון-ש
17/9/2004  16:07 גם אני בעד להגדיל את המיטה - במבי
17/9/2004  18:09 תודה לכל העונות, עדיין לא החלטתי מה בדיוק לעשות - דנית של עידן
17/9/2004  18:15 פתרון פרטאצ'י שלנו להגדלת המיטה: - במבי
17/9/2004  18:45 גב' ווואו היקרה...... - שרונה
17/9/2004  18:47 ודרך אגב... - שרונה
17/9/2004  19:23 וווווווווואו נהדר -
17/9/2004  19:29 במובן אכזבה... - שרונה
17/9/2004  19:32 אני אפילו מרגישה סוג של רוע - שרונה
17/9/2004  19:47 אוי שרונה שרונה -
17/9/2004  20:13 כמה דברים... - שרונה
17/9/2004  20:20 and she can go on and on and on -
17/9/2004  20:34 HAPPY NEW YEAR DEAR - שרונה
18/9/2004  09:56 שרונה - אני במקומך הייתי פשוט מתעלמת - תמר נ.
18/9/2004  18:47 שרונה, תתעלמי ממנה... - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש