כי להגיד וואו הצלחתי להרגיז אותך.נראה כאילו את מתעסקת בשנאה.הרי אני מדברת לעניין.ולא מנסה להרגיז.אז למה השמחה מזה שהצלחת להרגיז.ביפ ביפ,מה הקשר בכלל? זה פורום של הורים.כל אחד מביע את דעתו.אם בן אדם שונא מבוגרים.אז איך הוא עם הילדים שלו?או עם אנשים קרובים אליו.האם הכל מלווה במתח ושנאה? חבל.שוב אני מדברת על כבוד של בן אדם לחברו. בשביל זה יש פורום
|
תוכן התגובה:
|