פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2004 21:45 קרן של בועז מאת:
משהו לא קורה נכון אצלכם כותרת:
הי,
כשאני באה למפגש עם המשפחה אז אני יושבת ואוכלת הכי בשקט וסביב בועז מקרקרים בלי סוף ואני בכלל לא מעניינת וזה ממש טוב. איפה הסבים של התינוק שלך? לא רוצים זמן איתו? את חייבת לדבר איתם!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2004  21:19 אופס, יצא לי פעמיים, אפשר למחוק.... (ל"ת) - אמא לתינוק
17/9/2004  21:29 לשמחתי אצלנו זה מאוד אחרת .... - נעממה
17/9/2004  21:31 לא ממש תשובה לסקר - אמא בחיתולים
17/9/2004  21:38 ואצלינו - מירית הוותיקה
17/9/2004  21:42 גם אצלנו זה אחרת - אלונית
18/9/2004  09:31 לא הבנתי למה את לא מבקשת עזרה - ליאורקה
18/9/2004  09:58 המשך (וגם אשמח לתשובות נוספות) - אמא לתינוק
18/9/2004  13:30 יכול להיות - annat
18/9/2004  13:40 לשואלת - חיה של שירי
18/9/2004  14:07 אולי - הפולנייה
18/9/2004  17:26 תבקשי עזרה - אביטל
18/9/2004  17:50 מבינה אותך מאד דווקא - בילי
18/9/2004  18:41 רעיונות נוספים... - קרן (אחרת)
18/9/2004  23:53 ואני לפעמים מחליטה - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש