פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/9/2004 14:07 הפולנייה מאת:
אולי כותרת:
אולי את מאלו שפשוט מצפים שיעזרו להם כי נורא קשה להם ואף פעם לא שמים לב שגם לאחרים קשה? או שבאמת קשה לך אבל את תמיד "מפילה" את עצמך על אחרים מבלי לתת להם אפשרות להגיד לא.
אני יודעת שאחותי למשל היא כזאת. באמת קשה לה נורא, אבל תמיד איכשהו כולם חייבים לעזור לה כי היא לא מסתדרת. מה שקורה, זה שכשלא חייבים פשוט נעלמים לה.
אם את מוצאת את עצמך במצב כזה תשאלי את עצמך למה זה קורה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2004  21:19 אופס, יצא לי פעמיים, אפשר למחוק.... (ל"ת) - אמא לתינוק
17/9/2004  21:29 לשמחתי אצלנו זה מאוד אחרת .... - נעממה
17/9/2004  21:31 לא ממש תשובה לסקר - אמא בחיתולים
17/9/2004  21:38 ואצלינו - מירית הוותיקה
17/9/2004  21:42 גם אצלנו זה אחרת - אלונית
17/9/2004  21:45 משהו לא קורה נכון אצלכם - קרן של בועז
18/9/2004  09:31 לא הבנתי למה את לא מבקשת עזרה - ליאורקה
18/9/2004  09:58 המשך (וגם אשמח לתשובות נוספות) - אמא לתינוק
18/9/2004  13:30 יכול להיות - annat
18/9/2004  13:40 לשואלת - חיה של שירי
18/9/2004  17:26 תבקשי עזרה - אביטל
18/9/2004  17:50 מבינה אותך מאד דווקא - בילי
18/9/2004  18:41 רעיונות נוספים... - קרן (אחרת)
18/9/2004  23:53 ואני לפעמים מחליטה - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש