אולי את מאלו שפשוט מצפים שיעזרו להם כי נורא קשה להם ואף פעם לא שמים לב שגם לאחרים קשה? או שבאמת קשה לך אבל את תמיד "מפילה" את עצמך על אחרים מבלי לתת להם אפשרות להגיד לא. אני יודעת שאחותי למשל היא כזאת. באמת קשה לה נורא, אבל תמיד איכשהו כולם חייבים לעזור לה כי היא לא מסתדרת. מה שקורה, זה שכשלא חייבים פשוט נעלמים לה. אם את מוצאת את עצמך במצב כזה תשאלי את עצמך למה זה קורה.
|
תוכן התגובה:
|