פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/9/2004 23:53 תמי מאת:
ואני לפעמים מחליטה כותרת:
פשוט לא לצפות לאכול. לדעת מראש שאוכל אח"כ, כי הרי אין שום סיבה שאחרים- כלומר- מי שלא בחר להוליד את הילדים שלי- יאכלו אוכל קר... ואני ממש לא אומרת את זה מתוך ביקורת, גם אני מצפה שיעזרו לי וגם מקבלת עזרה, וגם אותי היה מעליב אם למרות הרמזים והבקשות המפורשות לא היו עוזרים לי, אבל- במקום לדעת מראש שתתעצבני ולכן לא ללכת, תחליטי מראש שאת אוכלת אחרי כולם- בשביל זה המציאו את המיקרו-גל- תחממי לך אוכל כשהידיים האחרות פנויות ותאכלי כמו בן אדם שפוי.
חוצמזה- הקינוח ייצטרך לחכות עד שתגמרי- וזה יכול להיות מניע מצויין לעזור לך בפעם הבאה. (וגם אולי אם פשוט תשבי ולא תאכלי הצורך שלך יבלוט יותר).
בכל אופן, אני מוצאת שהשלמה עם המצב עוזרת לי להיות מאושרת, במקום להתעצבן. פשוט תדעי שאת עומדת לאכול אח"כ.
(זה גם עובד לי יופי בימים של מחלות של הילדים- ברגע שאני לא מנסה להספיק עוד דברים אלא מתמסרת לחולה- הכל קל יותר- והרי גם אם אנסה לא אצליח..?!).
אגב- יש לך שלושה- השניים האחרים פשוט ישבו ואכלו? אולי חלק מבני המשפחה התעסק איתם ואת לא שמת לב כי היית מרוכזת בהתעסקות עם התינוק?
שתהיה שנה טובה...
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2004  21:19 אופס, יצא לי פעמיים, אפשר למחוק.... (ל"ת) - אמא לתינוק
17/9/2004  21:29 לשמחתי אצלנו זה מאוד אחרת .... - נעממה
17/9/2004  21:31 לא ממש תשובה לסקר - אמא בחיתולים
17/9/2004  21:38 ואצלינו - מירית הוותיקה
17/9/2004  21:42 גם אצלנו זה אחרת - אלונית
17/9/2004  21:45 משהו לא קורה נכון אצלכם - קרן של בועז
18/9/2004  09:31 לא הבנתי למה את לא מבקשת עזרה - ליאורקה
18/9/2004  09:58 המשך (וגם אשמח לתשובות נוספות) - אמא לתינוק
18/9/2004  13:30 יכול להיות - annat
18/9/2004  13:40 לשואלת - חיה של שירי
18/9/2004  14:07 אולי - הפולנייה
18/9/2004  17:26 תבקשי עזרה - אביטל
18/9/2004  17:50 מבינה אותך מאד דווקא - בילי
18/9/2004  18:41 רעיונות נוספים... - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש