פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/9/2004 14:39 אופירה מאת:
לשי כותרת:
אז קודם כל מזל טוב.
השבועות הראשונים הם קשים במיוחד תחזיקי מעמד.
אין לי מושג איך אני אצליח לתפקד בזה עם עוד ילד בן שנתיים בבית - אבל כולם עושים את זה ואיכשהו תמיד הכל מסתדר.
בנוגע לקופ"ח אז אני דווקא בכללית וזה שיש לי "מושלם" לא ממש עוזר במקרה הזה.
תודה בכל אופן.
ושוב תחזיקי מעמד- תנצלי כל אפשרות לישון כל השאר שולי.
אופירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/9/2004  11:51 השביתה באמת הרגיזה גם אותי - אופירה
21/9/2004  11:54 אצלנו - אילנה (ק.ס.)
21/9/2004  11:55 באמת יאוש - גימלית
21/9/2004  11:56 למה לחשוב על איבוד העבודה? - גילה
21/9/2004  13:11 לאופירה - שי
21/9/2004  13:35 שי - מזל טוב!!! (ל"ת) - ענבל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש