אז קודם כל מזל טוב. השבועות הראשונים הם קשים במיוחד תחזיקי מעמד. אין לי מושג איך אני אצליח לתפקד בזה עם עוד ילד בן שנתיים בבית - אבל כולם עושים את זה ואיכשהו תמיד הכל מסתדר. בנוגע לקופ"ח אז אני דווקא בכללית וזה שיש לי "מושלם" לא ממש עוזר במקרה הזה. תודה בכל אופן. ושוב תחזיקי מעמד- תנצלי כל אפשרות לישון כל השאר שולי. אופירה
|
תוכן התגובה:
|