הי עפרה, מקווה שאת עוד כאן. מחר אני עושה אצלי מסיבת טפרוור עם annat. אני יודעת שהיא כבר הייתה אצלך אבל במידה ותרצי את בוודאי מוזמנת. (ב-7 בערב ואת יכולה לבוא עם הקטנטנים כי גם שלי יהיו (באחריות הבעל) וגם כנראה חברה שלי תבוא עם ילד שלה. אם לא מתאים לך בערב, אפשר גם לקבוע משהו אחר. בכל מקרה נדבר מחר סטלה
|
תוכן התגובה:
|