פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/9/2004 21:35 סטלה מאת:
לבמבי כותרת:
הי עפרה,
מקווה שאת עוד כאן. מחר אני עושה אצלי מסיבת טפרוור עם annat. אני יודעת שהיא כבר הייתה אצלך אבל במידה ותרצי את בוודאי מוזמנת. (ב-7 בערב ואת יכולה לבוא עם הקטנטנים כי גם שלי יהיו (באחריות הבעל) וגם כנראה חברה שלי תבוא עם ילד שלה.
אם לא מתאים לך בערב, אפשר גם לקבוע משהו אחר.
בכל מקרה נדבר מחר
סטלה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/9/2004  12:24 זה טבעי - מנסיון - יולדת טרייה
21/9/2004  12:37 ***שאלה בשביל חברה - מה לשאול לגבי מדיניות בית חולים לקראת לידה?**** ולגבי הכאבים - - במבי
21/9/2004  12:55 לבמבי -... - אביבית
21/9/2004  12:57 שאלות לחברה - לבמבי
21/9/2004  13:39 תודה! אני אמסור לה ולאביבית - - במבי
21/9/2004  16:45 לבמבי וגם לפותחת ההודעה - סטלה
21/9/2004  21:06 סטלה - אחלה, תודה! - במבי
21/9/2004  23:17 לבמבי.. - אביבית
22/9/2004  04:54 ליולדת לעתיד היקרה - אני ממליצה בחום על הפיזיותרפיסטית/אוסטיאופתית/מומחית להריון ולידה - יעל דנן-שוראקי, המקבלת ברח' השופטים 23 , ת"א - נייד: 052-754272 , בהצלחה (ל"ת) - יהודית שריג, פיזיו'
22/9/2004  06:08 אביבית - איזה כיף לך! - במבי
22/9/2004  08:20 במבי וסטלה- - סיס
22/9/2004  08:43 לבמבי - אביבית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש