פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/9/2004 06:08
במבי
מאת:
אביבית - איזה כיף לך!
כותרת:
נשמעת רגועה וחיובית. גם אני ככה רוב הזמן, עד שאני לא:-). תעדכני מה קורה. אני בזמנו עשיתי בדיקות דם מקיפות מאוד, כולל כל משפחת ה B והכל נמצא תקין. עפרה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/9/2004 12:24
זה טבעי - מנסיון
-
יולדת טרייה
21/9/2004 12:37
***שאלה בשביל חברה - מה לשאול לגבי מדיניות בית חולים לקראת לידה?**** ולגבי הכאבים -
-
במבי
21/9/2004 12:55
לבמבי -...
-
אביבית
21/9/2004 12:57
שאלות לחברה
-
לבמבי
21/9/2004 13:39
תודה! אני אמסור לה ולאביבית -
-
במבי
21/9/2004 16:45
לבמבי וגם לפותחת ההודעה
-
סטלה
21/9/2004 21:06
סטלה - אחלה, תודה!
-
במבי
21/9/2004 21:35
לבמבי
-
סטלה
21/9/2004 23:17
לבמבי..
-
אביבית
22/9/2004 04:54
ליולדת לעתיד היקרה - אני ממליצה בחום על הפיזיותרפיסטית/אוסטיאופתית/מומחית להריון ולידה - יעל דנן-שוראקי, המקבלת ברח' השופטים 23 , ת"א - נייד: 052-754272 , בהצלחה (ל"ת)
-
יהודית שריג, פיזיו'
22/9/2004 08:20
במבי וסטלה-
-
סיס
22/9/2004 08:43
לבמבי
-
אביבית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש