פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/9/2004 06:08 במבי מאת:
אביבית - איזה כיף לך! כותרת:
נשמעת רגועה וחיובית. גם אני ככה רוב הזמן, עד שאני לא:-). תעדכני מה קורה. אני בזמנו עשיתי בדיקות דם מקיפות מאוד, כולל כל משפחת ה B והכל נמצא תקין. עפרה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/9/2004  12:24 זה טבעי - מנסיון - יולדת טרייה
21/9/2004  12:37 ***שאלה בשביל חברה - מה לשאול לגבי מדיניות בית חולים לקראת לידה?**** ולגבי הכאבים - - במבי
21/9/2004  12:55 לבמבי -... - אביבית
21/9/2004  12:57 שאלות לחברה - לבמבי
21/9/2004  13:39 תודה! אני אמסור לה ולאביבית - - במבי
21/9/2004  16:45 לבמבי וגם לפותחת ההודעה - סטלה
21/9/2004  21:06 סטלה - אחלה, תודה! - במבי
21/9/2004  21:35 לבמבי - סטלה
21/9/2004  23:17 לבמבי.. - אביבית
22/9/2004  04:54 ליולדת לעתיד היקרה - אני ממליצה בחום על הפיזיותרפיסטית/אוסטיאופתית/מומחית להריון ולידה - יעל דנן-שוראקי, המקבלת ברח' השופטים 23 , ת"א - נייד: 052-754272 , בהצלחה (ל"ת) - יהודית שריג, פיזיו'
22/9/2004  08:20 במבי וסטלה- - סיס
22/9/2004  08:43 לבמבי - אביבית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש