פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/11/2004 00:03 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
גשי לרופא... כותרת:
שלום הריונית,
לא כל חום בהריון נובע מהרעלת ליסטריה אך אין לך כלים לדעת זאת ללא בדיקה רפואית, לכן כדאי לגשת לרופא.
כדאי לדעת שמסתובב עכשיו וירוס שגורם לשילשולים, הקאות וחום (מניסיון, לא חייבים להיות כל השלושה...) שעובר תוך 24-48 שעות.
האם אכלת מאכל חשוד כמו בשר/דג לא מבושל או לא מבושל דיו או מזון שעמד זמן רב ללא קירור? גבינות לא מפוסטרות?
אם כן, חשוב לציין זאת בזמן הפגישה עם הרופא.
בכל מקרה, כדאי לקחת אקמול אם החום גבוה, כיוון שחום גבוה מסוכן בהריון. במיוחד בשליש הראשון.
מקווה שזה רק וירוס ושיעבור במהרה.
תרגישי טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/11/2004  23:30 קודם כל תרגישי טוב ושנית מה זה ליסטריה ? (ל"ת) - לא בהריון
8/11/2004  13:26 טובה האם את מוכנה לפרט היכן נמצא חידק הליסטריה? (ל"ת) - מיכל של איל
8/11/2004  16:18 מיכל, קיראי את המאמרים הבאים שלי: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
9/11/2004  10:14 תודה, ניגשתי לרופאה - הריונית
9/11/2004  10:22 באמת מבלבל - גימלית
9/11/2004  12:21 תודה רבה, טובה! (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש