שלום הריונית, לא כל חום בהריון נובע מהרעלת ליסטריה אך אין לך כלים לדעת זאת ללא בדיקה רפואית, לכן כדאי לגשת לרופא. כדאי לדעת שמסתובב עכשיו וירוס שגורם לשילשולים, הקאות וחום (מניסיון, לא חייבים להיות כל השלושה...) שעובר תוך 24-48 שעות. האם אכלת מאכל חשוד כמו בשר/דג לא מבושל או לא מבושל דיו או מזון שעמד זמן רב ללא קירור? גבינות לא מפוסטרות? אם כן, חשוב לציין זאת בזמן הפגישה עם הרופא. בכל מקרה, כדאי לקחת אקמול אם החום גבוה, כיוון שחום גבוה מסוכן בהריון. במיוחד בשליש הראשון. מקווה שזה רק וירוס ושיעבור במהרה. תרגישי טוב!
|
תוכן התגובה:
|