|
13/1/2005 12:41
|
אולי
|
מאת:
|
|
לעידית של טל
|
כותרת:
|
יש ברעננה ליד גבעת חן בערך מול בית הקפה "חנדלה" שדה פרחים יפים -כל מיני סוגים שבימי שישי את יכולה לקבל דלי (בתשלום זעום משהו כמו 20 ש"ח) ולקטוף כמה שאת רוצה וכמובן אח"כ לקחת את ה"יבול" הביתה. פעילות נחמדה ומהנה לכל הגילאים ביום שמש נעים.
נדמה לי שיש גם בשפיים עם חמניות.
שווה לברר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|