|
13/1/2005 13:27
|
ליאתה
|
מאת:
|
|
POOH - תודה!
|
כותרת:
|
לפעמים אני תוהה אם אין גבול לפולניות שלי... אני מתביישת להגיד שהעניין שלי בבית הספר הזה הוא אישי. מתביישת, כי מאיה עוד לא בת שנה וחצי אפילו... (שנה וכמעט 5 חודשים, ליתר דיוק...) אבל אני פשוט כל כך בדכאון מכל מה שקורה בארץ בנושא החינוך ולא יכולה שלא לחשוב על העתיד (שיגיע, כמו שאני מכירה את הערמומי הזה, יותר מהר ממה שאנחנו חושבים). לימדתי שנה בניו יורק בבית ספר פרוגרסיבי, שמאד מזכיר לי בחלק מהרעיונות שלו את "מרחב", וזה בהחלט עשה לי את זה. עניין אותי לשמוע קצת יותר ממישהו שמכיר מקרוב אם זו רק פנטזיה, או שהם באמת מצליחים להגשים אותה. אם את רוצה - אפשר להמשיך במייל: even_liat ב - hotmail.com
ותודה בכל מקרה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|