|
13/1/2005 14:04
|
אביטל כ
|
מאת:
|
|
רגע של נוסטלגיה—איך אפשר לשמר/ למסגר פרחים מיובשים?
|
כותרת:
|
שמרנו פרח אחד (לאחר ייבוש) מזר החתונה...כבר יותר מארבע שנים הוא מחזיק מעמד בקושי באגרטלון על פינת המדף (בתור פתרון זמני).. סוף סוף החלטתי לעשות מעשה ולמצוא איך אפשר לשמר/ למסגר את הנכס-- כל רעיון איך ניתן לעשות זאת יתקבל בברכה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|