|
13/1/2005 14:54
|
מיפי
|
מאת:
|
|
רעיון ליעל
|
כותרת:
|
אני הייתי בונה משהו מאוד מאוד בסיסי וקצר מקריאה להם סיפור נחמד עם המחזה שלו או עם בובת יד כלשהי
ומניסיון של יומולדת שעשו במשפחתון לביתי בת השנתיים לשיר ולרקוד עם שירי יומולדת עושה להם ממש ממש שמח והם משתוללים ונורא שמחים
את יכולה גם לקנות בלונים ארוכים ולעשות להם צורות שונות
סתם זרקתי לאויר מה שעלה לי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|